![]() |
|
||||
|
||||
![]() de rode is echt VET zoals hij er nu bij staat !!!!
tja en de witte.... een jettafront en jettaachterlichten er in en hij is ÜBER voor mij ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een jettafront zal niet meer passen ivm de intercooler ,en jetta achterlichten ,......dan moet ik alles weer verlassen ! ![]() Nee zoals ie nu is blijft ie eerst ,ik ben er zelf best tevreden mee ! Ik ben nog wel steeds bezig met wat kleine veranderingen/verbeteringen ,inmiddels heb ik ook de benodigde bekabeling ingebouwd voor de Bass control ,en die heb ik ingebouwd in de asbak . ![]() Links de nieuwe voor de subs ,recht zit de 'oude ' regelaar ,die zal straks worden gebruikt om de voorste speakers te kunnen regelen (ja ,het zit er toch ingebouwd eenmaal) Ook heb ik voor de loze ruimte achter de middenarmsteun een oplossing gevonden . Bij de oude kist kon je via plexiglas in de kist kijken ,maar bij deze is de kist van achter gewoon dicht ,en heb ik al verschillende ideeën geprobeerd om er wat leuks achter te maken ,maar ik vond het steeds niet echt mooi. Ik heb nu even praktisch gedacht en heb er een brandblusser en verbanddoos achter gemonteerd ,past zelfs ook nog met de kleur bij de auto ! Je weet maar nooit ,voor het zelfde verwond ik me een keer met het poetsen ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is erg netjes! Asbakken hebben toch geen nut...
...en een brandblusser en verbanddoos zijn altijd makkelijk en soms zelfs verplicht! (al moet een brandblusser dan wel binnen handbereik zijn, dacht ik... ![]() Bij mijn Vento heeft de asbak ook het veld moeten ruimen voor een 7''-display!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Asbakken hebben inderdaad geen nut ,soms ook voor parkeergeld wel makkelijk ,al staat deze jetta niet vaak op een parkeerplaats natuurlijk ![]() De brandblusser is zo te pakken vanuit de bestuurdersstoel (zolang de armsteun naar beneden is natuurlijk ![]() In de rode ligt ie in de kofferbak ,die moet eerst ook open voor je er bij kunt ![]() ![]() Misschien dat ik in de toekomst ook nog met een beeldscherm ga werken ,alleen wil ik eigenlijk IN de auto niks van de audio zichtbaar hebben . Ik zit ook nog met de tweeters van de composet ,die moeten straks ook nog een onopvallende plek krijgen in het interieur ,maar daar zijn al ideeën voor bedacht ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als er een scherm in komt, moet die spoiler er ook weer op
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Beeldscherm ? toch niet nutteloos in de koffer bak hoop ik ![]() Tweeters ben je zo kwijt ....bij mij zie je ze ook niet lucht gekoeld ![]() Last edited by Alberto : 22-08-2009 at 08:11. |
|
||||
|
||||
![]() Tweeters in het dash en 13cm compo in de originele deurbakken... prima toch?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Frisse lucht met een soundje erin ![]() ![]() Een oude Golf 1 GTI die ik in 1998 heb gehad die had het ook. Leuke oplossing toch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Meende we gister even het "wiel" uitgevonden te hebben, he Wytze?:P
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Helaas Johan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Damn ,dacht ik een leuk idee te hebben
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag @ de Mk1 meet in Assen
Leuke sfeer ,en ook nog leuke complimenten gehad van de Mk1 owners , bedankt ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag naar de Outlaws meeting geweest met de witte jetta,en daar hebben we met de Vwspeed members mogen jureren !
Dus mocht deze keer de jetta niet meedoen met de show@shine ,maar natuurlijk mocht ie wel even schoon erbij staan ![]() ![]() Maar op de terugweg naar huis ben ik toch was ongerief op de weg tegengekomen ,en dit moest er toch maar even af ![]() ![]() (en dan zeuren ze over een hondekeutel op de stoep ,maar over die kilo's str#nd van de paarden zeggen ze niks ![]() Maar ja ,de auto is bedoeld voor het rijden ,dus even met de spons en autoshampoo erbij en klaar is het weer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en nog even een paar met een naast familie lid ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fijn he, een witte auto ![]()
|
||||
|
||||
![]() Misschien, heel misschien, zou ik eens een originele grill proberen, met zwart logo erin.
Ziet er volgens mij echt niet slecht uit. Vind het ding echt super erbij staan! Mijn complimenten! Wou dat mijne ook zo erbij stond..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo'n grille heb ik er laatst nog in gehad , maar vond het zelf niet erg geslaagd , maar dat is ieders smaak natuurlijk ![]() Inmiddels zijn beide Jetta's weer voor de APK geweest ,en zijn weer voor een jaar gekeurd ![]() ![]() De rode jetta was de uitlaat gescheurd ,net 1 dag voor de apk ,maar gelukkig beschik ik over een nieuw lasapparaat ,dus dat was snel gefixt ,en bij de witte heb ik linksachter nu ook maar het wiellager vervangen ,dus daar is nu bijna alles zolangzamerhand aan vernieuwd ,kreeg zelfs nog (positief) commentaar van de apk controleur ,omdat hij helemaal niks kon vinden ![]() Inmiddels staat de witte weer gepoetst onder het welbekende 'kleed' ,te wachten op nog wat mooi weer dit jaar ![]() De rode rijd nog steeds onverminderd elke dag mij naar m'n werk ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nice , ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
![]() zo'n garage wil ik ook ..!
mooie jetta's heb je daar . en die orginele bumper is 10 x beter dan de rs |
|
||||
|
||||
![]() Echt het Walhalla dat schuurtje daar (alleen op de verkeerde plaats in NL als je het mij vraagt
![]() Ik zou een spreekwoordelijke moord doen voor zo'n ruimte! Staat er allemaal weer netjes bij Wietse; hopelijk kan ik mijn witte wagentje ook zo netjes krijgen (heb er een hard hoofd in echter ![]() Groeten, Rick! |