![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog even een kleine update over de jetta's !
Vorige week heb ik de composet binnengekregen ,en deze is inmiddels ingebouwd . ![]() Ik zat dus met de plaats van de tweeter ,maar deze heeft een mooi plaatsje gekregen ,en het speeld echt super ! ![]() ![]() ![]() En voor de rode jetta heb ik (eindelijk) de deurpanelen gevonden die ik er voor zocht ! Officieel horen ze niet bij de recaro's , ze zijn een modeljaar ouder kwa leetijd ,maar ik ben er tevreden mee ! Dit waren de oude ![]() ![]() en dit de "nieuwe" ![]() ![]() Er komen nog wel foto's van het geheel ,die heb ik nog niet gemaakt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zie aan, weer leuke spullen gescoord!
![]() Die tweeters had ik alleen wel ergens anders geplaatst. Een voorbeeld? ![]() ![]() ![]() Zo had ik het in de GLi-16V. Beviel erg goed, moet ik zeggen. Was een JBL GTi-compo, die toch bekend staan als schel. Met deze set-up zou je verwachten dat dat nog versterkt word, maar dat viel dik mee. Gr. Ed
|
||||
|
||||
![]() ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() @ Jettapower , ik heb ook over die optie nagedacht ,had zelfs al een setje roosters klaarliggen voor die manier die jij laat zien ,maar vond het toch niet bij het interieur passen .
Ik wil 'in' de auto eigenlijk niks zien van de audio ,en dan was dit echt de mooiste oplossing . Als het kachelrooster er in zit zie je de tweeters niet eens zitten!(en ja ,de bekabeling is inmiddels ook zwart gemaakt ![]() ![]() Zelfs de gaten in de hoedeplank waren bij deze auto origineel (zaten nog de originele vw speakers in toen ik de auto kocht ![]() Misschien dat ook deze set nog word vervangen door een set andere speakers ,of misschien een iets strakker (cleaner)speakerrooster . Want voor de rest ben ik erg tevreden over het interieur van de witte !
|
||||
|
||||
![]() hier nog even de foto's bij dachtlicht en ingebouwd ,en van de jetta in winterlook ........
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat hem erg netjes Wytze
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie deurpanelen
![]()
|
||||
|
||||
![]() als ik zeg dat hij er weer keurig bijstaat val ik in herhaling zekers...?
![]() ![]() en de deurpanelen passen er idd pakken beter bij !
|
|||
|
|||
![]() ziet er weer super netjes uit !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Even foto spammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Al mocht het volksforum logo wel een beetje kleiner in beeld ........ ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() zo wil het dus ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hangt een mooi opknapprject voor je aan die pilaar
![]() Mooie foto's ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi geworden allemaal. Dat idee van de tweeters is een mooie oplossing. Ik had het ook zo in een GTI 1 in 1998. Je ziet niks maar hoort het wel.
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit ! mooie jet
|
|
|||
|
|||
![]() ik dacht dat mijn broer de enige was die meer dan perfectionistish is, maar zijn dus nog mensen zo
super net staan jouw autos ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Perfectionistisch wil ik niet zeggen ,meer een hobbyist ![]() Maar iig bedankt voor de positieve reactie's ![]() Vanmiddag nog even een keer in de witte gereden ,voor deze weer in de schorsing zal gaan ,en nog maar even wat foto's geschoten nu het weer nog wat mooi is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() je bent niet zo ver weg geweest
![]() winter tijd in huize Postma .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi interieur zeg..
|