![]() |
|
|||
|
|||
![]() je komt Driesum niet meer uit kerel
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Anyhow... ik vind 't opzich van hoe ik 't nu kan beoordelen wel aardig staan, ik ben benieuwd naar vorderingen!
|
||||
|
||||
![]() Past echt perfect bij jouw Jetta!
|
||||
|
||||
![]() niet verkeerd verstaan Wytse, persoonlijk vind ik een originele lip mooier
maar toch, verder zo!
|
||||
|
||||
![]() ik zeg : WIT!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() ziet er netjes uit kerel !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() dit vind ik wel 1 van de mooiste jettas van nl al hoewel ik je rode jetta ook wel gaaf vind
|
|
||||
|
||||
![]() Past super bij deze auto wytze, staat 'm mooi!
|
||||
|
||||
![]() Op zich heel leuk, alhoewel ik nu steeds meer richting de rallye front ga op de deze auto.. verder niks dan vakwerk Wietse!
|
||||
|
||||
![]() Moet er wel aan wennen , geloof dat ik persoonlijk de orginele mooier vind staan. Vind het zo een beetje onderkin achtig
![]() Zou de spoiler ook in het zwart even willen zien. En NEE ,de auto kan NIET omhoog ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is ie op zoek naar zo'n ding sinds 1840, en nou vindt ie hem "wel leuk staan". ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
omhoog ![]() ![]() of air er op ![]() Quote:
roep ik al heel lang ![]() ding schreeuwd er om |
|
||||
|
||||
![]() Mooi lipje, das zeker, ben erg benieuwd hoe het staat, als ie klaar is.
Uiteraard kan ook ik het niet na laten, me bij de meerderheid aan te sluiten: Rallye-front!! ![]() Gr. Ed
|
||||
|
||||
![]() Zo ,ben er weer wat verder mee , en gelijk ook de G60 randen er maar even afgehaald , kunnen die ook gelijk mee in de kleur !
Zaten al een paar kleine beschadigingen op ,en de kleur was niet helemaal naar mijn zin ,de bumperset is toen los gespoten in een iets lichtere tint ,en alleen de voorste randen moesten nog een keer in de juiste tint ,dus kunnen die mooi gelijk mee! ![]() ![]() Hier nog even een foto van een wielrandaanpassing ivm de 9J'ers ![]() En ,ja een rallye front ,............. zou iid wel erg mooi zijn ! Maar met die prijzen die daar tegenwoordig voor worden gevraagd !!!!!!!!! Dan moet ik tegen de vrouw zeggen dat we dit jaar niet op vakantie kunnen ![]()
Last edited by jettaracing : 12-12-2009 at 21:48. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
even beune jochie ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
of bij alberto in de tuin kijken die kweekt die grilletjtes ![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mss iets fixen met grille en Corrado koplampen?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() laat dan A.U.B het Golf front zitten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ,heb al eens vaker met die gedachte rondgelopen ,maar heb toen een aantal jaren terug een paar van die omgebouwde fronten bekeken ,en dan valt het erg tegen ! Zeker bij de hoeken bij de voorschermen vind ik het niet mooi lijken met corrado lampen, en de koplampen van een corrado zijn nog breder dan die van een rallye ,en dan gaat het ook niet passen met m'n intercooler . Zou met rallye koplampen nog passen en meten worden . Eerst volgende week eens kijken of ik de delen in de kleur krijg , kan ik er mooi even mee bezig tussen kerst en oud&nieuw ![]()