![]() |
|
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Fraaie wagen, ik kan me alleen nog steeds niet voorstellen dat je de keus hebt gemaakt voor de Golf-achterlichten. Zeker in deze setup denk ik dat Jetta-achterlichten 'm nóg fraaier zouden maken?! Maar petje-af voor je werk!
|
|
||||
|
||||
![]() Jetta GT achterlichten en smoke Jetta koplampen zou echt wel erg dik zijn denk ik!
|
||||
|
||||
![]() erg fraai
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
past dat nog dan ?? gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Met een flex krijg je alles voor mekaar
![]() Kreas Wytse! Viel me zaterdag meteen op, dikke update voor 2009!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lijkt me niet ![]() Of het past of niet, ik zeg alleen wat ik mooi vind.. zonder verplichtingen! Wytze moet 'm natuurlijk zo maken zoals hij 'm het mooist vind!
|
||||
|
||||
![]() ik vind die golf achterlichten 100x beter staan als die ori. jetta lichtblokken
![]() superauto zo!
|
||||
|
||||
![]() ik vergeet elke keer weer dat die lampen niet in een jetta horen.. Zo netjes dat het lijkt alsof VW het zo bedacht had.
Vind de bumper beter passen bij de andere subtiele aanpassingen van de auto. Bij de voorbumper mis je wat, na een tijdje kijken kom je er achter dat het de knipperlichten zijn ![]() Zeer netjes aangepakt zeg!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet alleen de achterklep, de zijkant van de Golf achterlichten zijn dikker, dus dat is zelfs aangepast. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het viel mij nu pas op, had t nog nooit eerder opgemerkt, dat zegt dus wel wat. Echt een dikke wagen! |
|
||||
|
||||
![]() ..jezus, wÃ*t een boel fans, zeg!
![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook mij viel het pas na een tijdje op ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wytze jongen, eindelijk maar toch!
Ziet er fantastisch uit! Nu die lip nog even wit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een hele mooie vooruitgang met deze voorbumper
|
|
||||
|
||||
![]() En hier nog even een kleine update en een reactie van de 'builder' himself
![]() Jetta achterlichten passen er iig niet weer in ,want daar is ernet even wat te veel in 'verlast ' in het achterpaneel en de achterschermen . Maar donkere jetta lampen en GT achterlichten zitten wel in de rode jetta ,dus die stijl heb ik ook wel ![]() Maar ik ben meteen deze week begonnen met de 2e voorspoiler ,en die heb ik wit gespoten ! Ook heb ik de 'luchtsleuven' open gemaakt ,anders lijkt het zo goedkoop als deze van binnen nog dicht en wit zijn ..... Laat ik de foto's maar plaatsen ,zijn niet de meest mooie ,want het was alweer een beetje aan de late kant ,en we hadden geen zon hier vanavond ten tijde van de foto's ,maar het gaat om het idee ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vrijdag komen de originele koplampen er in ,en dan maak ik even betere foto's ![]() Volgende week dan ook maar beginnen aan de 2e spoiler wit te spuiten (voor reserve) want ik vind dit wel erg goed staan !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het plastic lassen gaat met deze 'fohn ' ![]() Dit is een digitaal temperatuur regelbare ,waar vele kunstof soorten mee kunnen worden 'gelast' . Er zitten diverse standen (temperaturen) op voor verschillende kunstoffen ,en dmv een opzetstuk kun je tegelijk lasmateriaal toevoegen tijdens het verwarmen . Ik knip dan vaak kleine dunne 'lasstroken ' (3x3mm ,en zo'n 30 cm lang) uit een oude bumper die gemaakt is van hetzelfde materiaal . Dan heb je de beste hechting ,want je smelt als t ware gewoon de kunstof aan elkaar ,net zoals normaal metaal lassen . Het lijkt heel makkelijk ,maar de praktijk wijst dat het best wel een moeilijk klusje is ,want het kunstof vervormd wel snel . Maar het werkt wel ,want als je het goed samensmelt dan heb je een hele sterke verbinding ! De plamuur is puur voor de strakke afwerking ,en bij deze voorbumper is er eigenlijk geen of weinig beweging op de plaats waar de plamuur zit . Ik heb dan ook het frame extra vastgemaakt aan het metalen binnenframe om eventuele problemen te voorkomen . Ik heb ook de sideskirts en achterbumper op deze manier dichtgelast ,en dit zit ook nog steeds goed (al 3 jaar alweer) Er zijn wel plamuren voor kunstof verkrijgbaar ,maar ik heb met deze plamuur de beste ervaring op kunstof .
|
||||
|
||||
![]() Ik vind 'n zwarte beter
![]()
|
|||
|
|||
![]() Erg mooi met deze bumper Wytze, is een hele vooruitgang.
Die zwarte voorlip vond ik ook niet misstaan (of misschien zelfs nog iets mooier). |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind beide eigenlijk wel mooi ,maar op de laatste foto's komt de spoiler eigenlijk niet mooi uit ,in het echt lijkt t stukken beter .
Hopelijk hebben we in het (paas) weekeind beter weer ,dan komen de andere koplampen er ook in,en kan ik betere foto's maken ..... En ik heb nog wel een extra zwarte liggen ,dus die kan er altijd nog weer onder
|
||||
|
||||
![]() Kun je zien wat een foto doet ,want als ik deze foto zie ......
![]() en dan deze ...... ![]() sja.......