![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
echt jammer ja was een super mooie f&i ![]()
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hij bestaat ieder geval nog wel ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooie f&i super ding en super laag.
|
||||
|
||||
![]() mijn F&I GTI 8v (pf)
bij aankoop ![]() ![]() NU! |
|
||||
|
||||
![]() superding ruurd, ik vind het interieur juist wel geweldig om te zien zeker in combinatie met de lakkleur
|
|||
|
|||
![]() dankje sander ze is er ook super blij mee met de f&i
![]()
|
|||
|
|||
![]() Fire and ice van m'n kameraad 1,8 8v :
![]() ![]() na aanraking boompje: ![]() ![]() ![]() auto is alweer bijna recht ![]()
|
|||
|
|||
![]() dus komt weer goed met de 5 deurs f&i gelukkig.
|
||||
|
||||
![]() Wie heeft er een corrado fire and ice?????.foto,s
|
|
|||
|
|||
![]() Die bestaat niet, dat is dan een Jet uitvoering.
|
||||
|
||||
![]() http://link.marktplaats.nl/210445942
Gerben je oude fire and ice, zo te zien niet veel veranderd. |
|
|||
|
|||
![]() mooie fire an ice is dat.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit ja, je zou hem toch zo ophalen.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja klopt maar 4 golfjes mk2 zijn wat te veel van het goede. ![]() p.s kom ik wel op 3 f&i ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar stond ie dan op de meet in Heerde: behoorlijk toegetakeld, dat wel: ![]() ![]() Last edited by variejantje : 04-12-2008 at 23:01. |
|
||||
|
||||
![]() Mijn F&I nr 2 hoort er ook bij,ookal herstelt ie momenteel van een ongeluk...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is een Fire and Ice minimeet geen goed idee?
![]() Ik heb zoiets al eerder gedaan,maar we waren toen maar met z'n 4en... |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga er ook één kopen... met véél werk! (vóórschade)
![]() de Fire and Ice-foto's volgen (veel) later wel, deze foto is om jullie zo lang zoet te houden... Het is een GTI 8V uit 1991 met ca. 188.000km. Naar zeggen staat-ie al 3 jaar stil, maar in ieder geval sinds februari dit jaar; op naam van de huidige eigenaar. Maarrrr ik ga hem proberen te redden... Een nette motorkap in 'dark violet pearl' (de naam van de kleur alleen al, daar zwijmel ik bij ![]() Heeft iemand nog de Fire and Ice logootjes v/d zijkanten en/of vóórschermen in LC4V? Nog meer algemene vragen: -Heeft elke Fire and Ice een schuif/ kanteldak? -Heeft elke Fire and Ice een 16V-antenne en dus GEEN antennegat boven in het linker vóórscherm? -Is de Fire and Ice officieel echt alleen in Duitsland geleverd? (laatste modeljaar MkII 1991; dus vanaf oktober '90) -Hoort bij een F&I ook een 'GTI'-logo op de grill te staan? Ikzelf vind het interieur errug leuk en fleurig. Vooral de borduring in de rugleuningen vind ik prachtig. Sterker nog: paars en roze zijn mijn lievelingskleuren (...en nee, ik ben niet gay...) De combinatie met de donkerpaarse metallic-lak maakt 'm één van de mooiste 'aktie-modellen' van Volkswagen ooit, samen met de Polo G40 Genesis (ook paars, dus... ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 22-12-2008 at 23:02. |