![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat ziet er bekend uit, heb exct hetzelfde set onder de cabrio ![]() zonder doppen ![]() en met.. ![]() mijn voorkeur gaat uit naar MET doppen, zonder is toch wel erg donker
|
||||
|
||||
![]() Kan je gelijk ff de randjes 'lakschade' aanpakken...
Voor een Polo zijn er toch ook wel zwarte wielrandjes? Dan hoeft het niet eens netjes gespoten te worden en ben je snel klaar!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Lieuwe, er staat bij Keizer Westergeest een Polo Coupé met GT-wielrandjes-pakketje. Als je het ophaalt: doe even voorzichtig met de bijrijdersdeur, deze heb ik misschien nog nodig.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die zwarte randjes is ook nog een optie idd. Zal wel eens bij die sloop kijken Arnaud
![]() @ Cabrio verslaafde. Met doppen staat het echt super. Wil mijn polo ook wel zo laag hebben ![]() Zometeen weer even klussen met de polo: - nieuwe draagarmen - nieuwe stabi rubbers - nieuwe homokineethoezen @ wielzijde (beide kanten waren kapoet) - nieuwe brandstoffilter - gereviseerde vw2 klauwen - nieuwe remschijven - nieuwe remblokken low budget ? Wielranden goed plat rollen en dan zoeken naar lagere veren of deze choppen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lieuwe mooi project,
Ik denk dat je de naam lowbudget in je titel even moet verwijderen ![]() Maar waarom slip je die randen bij je spatbord niet gewoon weg ipv rollen??? Heb ik namelijk ook gedaan alleen komen er nog verbreders overheen. Mooi autotje! M.v.g Ingmar |
|
||||
|
||||
![]() Denk dat ik ze wel ga rollen en dan excl randen ga monteren. Met die spatbordranden ben je eigenlijk ook verplicht om de sideskirts en stootstrippen allemaal te monteren ivm uitsparingen.
Rara.. waar ben ik mee bezig ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een dikke achterspoiler?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Insprayen van lijm om je hoedenplank te stofferen?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() polyester vezels over de hoedenplank om de plank stijver te maken (dikke boomboxen!)
|
||||
|
||||
![]() Voer voor je hoedenplank, hoedenplank!
Ik had btw in mijn Polo voor 8,7cm speakertjes op de originele lokatie, van Hertz. En een 10" Polk in gesloten kist, op een oldskool 4 kanaals Pioneer amp. Dat klonk echt verrassend goed...Plus dat je het geluid van voren hebt. Is beter dan hoedenplankspeakers imo. |
|
||||
|
||||
![]() Ik had dit hele project tot nog toe gemist, maar goed bezig. Leuke daily drivert Lieuwe!
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat liewe een aantal fluffy witte konijntjes op z'n achterbank heeft geslacht :P
leuk "low budget" project. ik had aleen als ik jou was eerst die roest aangepakt en daarna past verder met interieur en lampjes en verlaging enzo. en die 16" zijn wel een beetje aan de smalle kant he? net fietsbandjes :S suc6 verder met je projectje.
|
||||
|
||||
![]() Auto is eerst goed technisch aangepakt wat imo stuk belangrijker is dan de buitenkant. Onderhoud, ophanging, remmerij, uitlaat etc is allemaal prima in orde nu. Planning is om in de vakantie een week flink bezig te gaan en de buitenkant aan te pakken + gt interieur plaatsen.
Resultaat van de hoedeplank sessie: ![]() ![]() Ik ben er tevreden mee ![]() Gisteren paar uurtjes bezig geweest met schuren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die hoedenplank heb je zeer netjes aangepakt! je ziet er van de buitenkant niks vanaf dat er muziek in je plank zit.
grtz.
|
|||
|
|||
![]() Liewe ik had de laatste foto's met lampen nog niet langs zien komen op SF maar wordt een nette bak zo
![]() succes |
|
||||
|
||||
![]() Nette hoedeplank lieuwe!!!!
Ziet er goed uit ,ik had dit topic zelfs nog niet eens gezien ! Je maakt er een leuke auto van iig!
|
||||
|
||||
![]() Mooi plankje lieuwe, ik hou wel van 'onzichtbare' muziek
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks voor de tip ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey nice! Had deze nog niet gezien.
![]() Heb je geen problemen met het monteren, omdat de bouten in het diepe deel van de remschijf liggen. Heb bij die van mij de gaten nog wat uit moeten boren. Verder ook geen problemen gehad met het lassen op de remschijf (scheurvorming)? zoek de verschillen Rollen gaat echt goed! Leuk wagentje voor dagelijks wat mee te knallen.
|
||||
|
||||
![]() Ik had geen probleem met de montage op deze manier. Heb na die foto het apparaat nog wel wat aangepast. De remschijf zit nu zoals het hoort dus het zit op de andere kant gelast. Lassen ging wel vrij goed bij mij. Makkelijk is anders, maar het zit wel goed vast
![]() |