![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komen er nog foto's van online? Ben erg benieuwd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, maar eens tijd voor een update(tje)!
De auto staat sinds maandag alweer thuis. Toen reed hij nog niet echt super, nogal traag. Vandaag de roetstop ingedraaid, en hij is iets losser. Maar nog niet 100%. Vandaag ook het koelwaterspruitstuk op de cil.kop vervangen, hier zat namelijk een scheurtje in, dus de lekkerij is ook over. De bodemplaat onder de motor hangt er weer onder. De luchtfilterbak even goed geplaats, deze zat er niet goed in, vandaar dus die zware grom! Scheelt de helft in geluid ![]() De auto is gewassen, deels gepoetst en uitgezogen. En wat kleine dingen verholpen. Volgende wordt de keuring, pomptiming, temp. en brandstofmeter repareren enz. Vandaag vergeten de dslr mee te nemen, dus maar even een fotootje geschoten met de debiel ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaat er al weer lekker uit zien benji!! Goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Damn !!!
Staat m goed Benji die wielen !!!! Thea wil m maar al te graag weer hebben ![]() Maar ik ben blij dat ie weer rijdt hoor ! Dat heeft de passat wel verdient ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Marco, wil je weten hoe het rijd met een sdi? De naam zegt het al
![]() @ Wytze, kopen? Voor hetzelfde bedrag waar je hem 3 jaar geleden voor kocht ![]() Hier nog even een paar foto's van gisteravond: ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vorige week zag ik je door Damwoude cruisen, zag er super uit!
Hij tikte wel een beetje idd, maar dat gaat vast goed komen.
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, deze hoogte staat al erg gaaf! Verlagen zou em nog wel iets strakker maken, maar kan wel op een lager pitje denk ik?
Het blijft een gave bak om te zien! Is gub zijn rechterachterstadslichtpitje (3 x letterwaarde) kapot? |
|
||||
|
||||
![]() Benji je hebt het over een roetstop dichtdraaien? Waar zit ie op die sdi? is dat ook met een aey code?
Merk je daar veel van?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Soms ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze SDI is mechanisch gemaakt, zit dus een pomp van een gewone diesel op ![]() Roetstop van een sdi pomp kan je niet verdraaien, wel kun je hem anders timen door middel van VAG-com. @Johan, schroefsetje komt wel hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() he jammer
![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes gedaan benjamin! vlot gerealiseerd allemaal. nu de puntjes nog even op de i en dan heb je weer een erg knappe bak. succes!
|
|||
|
|||
![]() hij is lekker opgefrist zo,
en de sdi is top, ik doe je het niet na, super werk
|
||||
|
||||
![]() Danku mannen! Maandag gaat hij voor de keuring, zal vast nog wel wat uit komen, maar dat zien we dan wel.
|
||||
|
||||
![]() zier er goed uit benji.. maar dat wist je al.. kom je zondag ook langs? kun je gelijk de nieuwe bus even bekijken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() maar vraagje is dat niet heel sloom zo'n sdi in een zware passat
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg goed uit zo! Mooi dat ie weer klaar is, ik zag je nog door Bergum cruisen zondagmiddag.
|
||||
|
||||
![]() Klopt Mooney, die van jou valt ook altijd wel op
![]() SDI is inderdaad traag in een Passat, maar ben van plan te gaan zoeken naar een vastgelopen 19td, en dan een td-ic er van maken. Misschien loop ik nog eens tegen iets aan! Johan, komt goud! Zondag zijn we van de partij, ben erg benieuwd! Misschien dat ik morgenavond even aan wip ![]()
|
||||
|
||||
![]() Update!
Auto heeft APK! Er was een achterveer kapot, dus meteen een schroefset. Hier de foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jeumig wat dik!
![]() |