![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier nog een foto van de audio in de auto.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() beetje kloten dat de krik zo dun is, en de schijf zo dik.. Lekker inbranden is dan niet simpel.
Leuk hè zo'n goedkoop karretje waar je dit allemaal gewoon mee kan doen (voor weinig geld)... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou ik ben maar eens begonnen met de auto op te knappen
![]() Rechterachterraam roest gefixed en ik ben nu bezig om de achterklep te cleanen. Is een uitprobeersel voor mij, maar tot nu toe gaat het erg goed ![]() Foto`s van laswerk: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt wel mooi Lieuwe.
En helaas, prima is niet luchtdicht. Plaatwerk zal dan dus wel gaan roesten. Edit: wat ik dus zei ![]() ![]() Last edited by RubenD : 16-11-2008 at 17:47. |
|
||||
|
||||
![]() Hoe bedoel je ? Dat er nog gaatjes tussen de lassen zitten ?
Heb na het lassen alles afgeslepen en nog een keer alle gaatjes gelast dus het is wel voor 99% dicht ![]() * edit * ik denk dat je primer bedoelt ipv prima ![]() |
|
||||
|
||||
![]() My bad, heb het al even "aangepast". Heb je soms met dyslexie, typ je gewoon iets wat je helemaal niet bedoelt.
|
|
||||
|
||||
![]() plamuur is niet luchtdicht, primer volgens mij wel.
toch? Leuk object om op te oefenen Lieuwe. Zit er niet onverdienstelijk uit.
|
||||
|
||||
![]() Primer is ook poreus ,en moet wel worden afgedicht met een laklaag ,misschien is matte blanke lak een idee ?
Hoeft maar één laagje op te zitten !
|
||||
|
||||
![]() Dan kan je ook gewoon mat/zijdeglans verf nemen in primer kleur
![]() Dan hoef je maar 1x te schilderen ![]() (als het dekkend genoeg is dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze kan wel dicht.
De Polo wordt vanavond omgeruild voor een andere auto. De stand is dan: VW 1 - BMW 2 ![]() Voor de Polo rijders heb ik de hoedeplank, corrado stoelen, gt knipper- en achterlichten en gt grill in de aanbieding. |
|
||||
|
||||
![]() We zijn eens benieuwd Lieuwe! Laat je wel even zien wat je hebt binnengehaald?
![]()
|
|||
|
|||
![]() een mooie dikke BMW heb hem al ff gezien
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij bent ook altijd overal als eerste bij! Kollumer krant ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wanneer dat Alberto ? Ik heb je niet gezien en meestal val je wel aardig op
![]() Nieuwe aanwinst is een e36 323ti uit `99. Ja een compact en ja ik vind een compact mooi ![]() ![]() ![]() Weitec 50/30 veren heb ik al binnen en een set originele BMW Seven styling 44 17" velgen. Die worden nog gespoten in een nader te bepalen kleur. Er komen iig 4 nieuwe Falken FK-452 225/45 ZR17 banden op die ik vandaag bij Ben in Ede heb gehaald ![]() Voor de rest wil ik in de toekomst nog een originele m voorbumper erop zetten en misschien een vol leer interieur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Knappe aanwinst Lieuwe! Compact is zeker leuk spul... Golf formaat met achterwielaandrijving.
Zit er nu half leer- half stof in?
|
||||
|
||||
![]() Thanks. Ben er ook erg blij mee.
Stoelen zijn idd half om half ![]() Vandaag dikke 500km gereden en verbruik van 1:11,3 gehaald. Best netjes voor een 2.5 6 cilinder met 170pk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Half om half is immers ook mooi... hoef je zomers ook niet op de blaren te zitten.
![]() Zit er ook airco in?
|
||||
|
||||
![]() mooie bak. Ik heb een golf, maar heb voor de aanschaf van de golf ook nog naar deze compact 3-series gekeken. Leuke dingen, vind ze alleen wat zwaar.
Aan de andere kant is het een leukere rijdersauto. En idd, half om half is ook fijn hoor. Ik vervloek de zwarte leren stoelen van mijn golf als de zon er een hele dag op gestaan heeft. En in de winter zijn leren stoelen ijs en ijskoud. Daar helpt stoelverwarming dan wel tegen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gatver, een e36 compact vind ik toch wel zo schijtlelijk he
![]() Maar je gaat er kwa luxe wel op vooruit vergeleken met je Polo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yup. Zit airco in, alles elektrisch, 2 airbags, sportstuur etc. Mistte vandaag op de snelweg alleen wel een cruise control ![]() |