![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omkeuren -> naar D of TD?
|
|
||||
|
||||
![]() TD dan maar meteen. Even uitzoeken welke TD in de Caddy geleverd is, de JR vast wel?
|
||||
|
||||
![]() TD is zeker geleverd in de Caddy 1! M'n broer had er destijds een en dat wilde al goed van z'n plek.
Nice project Stijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik denk zelf alleen de CY. Die zat alleen in de Golf/Jetta Mk1 en de cabrio (ja die heeft daar ook typegoedkeuring voor). Kijk hier maar even:
http://www.zwalve.eu/main.php?g2_it...ageViewsIndex=1 Edit: die lijst komt van DÁ-BRT af. |
|
||||
|
||||
![]() Ojéé!
![]() Dat wordt weer wat, lading maar goed vastleggen als je met dat ding gaat rijden...
|
||||
|
||||
![]() Vet projectje man,.. veel succes met de cabbie
|
|||
|
|||
![]() Caddy pijn doen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij mij...... Stijn, weet niet in hoeverre die al weg is, maar bewaar voor mij een klein stukkie, als herinnering.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je woonde toen nog niet in erp toch? want in die tijd had ik een vriendin uit erp en daar zijn we zeker niet geweest ![]() grtz.
|
||||
|
||||
![]() Go Go Caddy!
![]() Komt weer helemaal goed! Succes met het begraven van de forum-slet Go-Go-Golf TD ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
(Off topic, nee, toen woonde in nog in Waardenburg)
|
||||
|
||||
![]() @ Christiaan: wat wil je hebben? Morgenmiddag gaat hij naar de ijzerboer.
[edit] ik heb nog wel wat moois trouwens, herinner me a.s. zondag maar...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verras me maar, vind het wel leuk om er een herinnering aan te hebben.... thanks...
|
||||
|
||||
![]() ik heb wel zo'n vaag vermoeden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had al zo'n vermoeden ............ ![]() Keep us posted !
|
|||
|
|||
![]() Elasuh!
de TD is nooit geleverd in caddy. Daarbij zijn die Golf1 TD blokjes ook haast niet te vinden, voor ombouw naar TD in golf 1. Tenzij je creatief bent en je de code er zelf inmept OF je slaat de letters van een revisie (XX?) blokkie erin. Check blokkies geleverd in caddy. 1.5 08.82 - 07.83 51 70 1457 4 JB 1.6 01.83 - 07.92 55 75 1595 4 EW 1.8 08.85 - 07.92 70 95 1781 4 JH 1.6 D 08.82 - 07.92 40 55 1588 4 ME, JK Gr, Ruben Ps heb je nog een stukkie uitlaat/voorpijp over (zie ik nog op de foto gemonteerd). Heb daar evt wel interesse in. |
|
||||
|
||||
![]() Is nooit geleverd ook hetzelfde als geen typegoedkeuring? Dat zou minder zijn voor Stijn (als hij hem echt als TD op kenteken wil krijgen).
De cabrio kan ook met CY typegoedkeuring krijgen maar is zo ook nooit origineel geleverd... |
|
||||
|
||||
![]() Het is een leeg nieuw carter zonder motorcode nog
![]() Maar CY lijkt me de beste gok. En dan nog maakt het niet zoveel uit, als je boven 40% vermogenswinst over kenteken-kw's uitkomt gaan ze pas moeilijk doen, en met die 75 pk benzine die er nu in zit lijkt me dat niet het geval. Thanks voor de info in ieder geval guys!
|
||||
|
||||
![]() Ah kijk, dat is helemaal mooi! Maar hoe zit het dan met bewijs van afkomst? Voor de RDW?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb al 2 mk1 caddy's om laten keuren voor klanten naar TDI. (1x electronisch 90pk en een eigenbouw mechanische met iets meer als 120pk) Was eigenlijk helemaal geen probleem. Enkel roetmeting, bewijs van herkomst en een uitdraai van vermogens bij toerentallen. (dynolslip van rollerbank)
Kosten ongeveer 250 euro inclusief al het papierwerk.