![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo hallo
Ik zit met het volgende probleem , Sinds vorige week gaat men bijrijders ruit niet meer automatisch ![]() Daarmee bedoel ik als je het knopje eventjes indruk dat de ruit verder automatisch gaat , De bestuurders kant werkt nog perfect . Wat zou het probleem kunnen zijn ? Alvast bedankt , grtz jelle
|
|||
|
|||
![]() moet je het meganisme inspuiten met vloeibaar vet of wd40
dan moet je het deur paneel los halen en dan het plastic deels er af ... en dan zoveel mogelijk onder spuiten en wat je van te voren kan proberen 1 drukt op het knopje en de ander druk de raam omlaag of sla een keer met je hand tegen de deur paneel het gaat om een 6n ?
|
||||
|
||||
![]() Thnx , heb er nu niets meer aangedaan aangezien deze soms zonder problemen gaat als ik eens goed tegen de grond knal en dan weer niet .. nadelen van verlaagd rijden zeker
|
|||
|
|||
![]() veel gebruiken ... dan gaat het alleen maar soepere
en probereer je deur paneel los te halen om alles in te spuiten.... dan wilt het wel eens makkelijker ...
|
||||
|
||||
![]() Kijk ook even naar de bekabeling in je doorvoerrubber (tussern de deur en carrosserie), daar wil ook wel eens een draadbreuk in komen .