![]() |
|
|||
|
|||
![]() wegen flinke afkeur van mijn jetta MKII, heb ik besloten deze auto niet meer te maken.
ik heb meer interesse om mijn golf af te maken. over een kleine 2 weken ga ik hem een uit elkaar halen. mocht je iets nodig hebben, laat het weten. wat info: jetta 1.3 4bak. motor loopt nog, blok zweet wel. bak is nog goed. wat al verkocht is: -velgen. -stoelen + achterbank. -schroefset. -motor + bak: 75 piek. (zelf komen demonteren) -voor schermen: 25 p.st. -achterklep: 35 p.st. (heb ook nog 1 oud type klep liggen met de smalle lijst) -dikke bumpers: 50 samen. (met trekhaak) -imperrial: 45. -achterlichten: 40. dit is even een kleine greep. alles is te koop. (ik probeer de auto eerst in 1 geheel te verkopen aangezien dat dat makkelijker is voor me, maar na 19januari gaat het kenteken eraf.) even wat foto's: ![]() ![]() ![]() locatie: wijk en aalburg, noord brabant.
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() Last edited by the-sherriff : 13-01-2013 at 21:25. |
|
|||
|
|||
![]() upje.
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() alsdie toch in onderdelen gaat. Doe mij je linker stuurhendel maar!
|
|
|||
|
|||
![]() de raw hendel bedoel je?
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het ronde VW logo op de achterzijde, past dit ook op een Golf 2 van na de facelift?
Ben namelijk al een tijdje opzoek naar dat logo..
|
|||
|
|||
![]() durf ik niet te zeggen of dat dat past.
|
|||
|
|||
![]() Weer even in t zicht.
Achtergordels, achterbumper zijn ook verkocht.
|
|||
|
|||
![]() Koplampen ?
|
|
|||
|
|||
![]() heb je de deuren nog langs chauffeurskant
|