![]() |
|
||||
|
||||
![]() Groot nieuws, 26 november is m'n vriendin bevallen van een prachtig meisje genaamd Elin
![]() Tussen de bedrijven door was ik ondertussen bezig om de A3 TDI de deur uit te doen, omdat ik nieuw werk heb ik Delft ipv Dordrecht dus veel minder km's maak. Toevallig kwam ik deze tegen, en een mooie deal kunnen maken waarbij ik de A3 ingeruild heb. ![]() ![]() Ik heb hem pas net vanavond opgehaald, even snel de velgen van de A3 eronder gezet. Het is een Bora variant highline, met een 1.8 20 klepper turbo motor die gechipt is naar 200 pk en echt goddelijk lekker rijdt :shocker: Ook zit er een BSS airride set onder, om het feest compleet te maken, zodat ik ook met m'n vriendin en de kleine erin kan rijden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd met de kleine als eerst gertjan!
![]() mooie aanwinst ook deze familie car
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Mooie Maxi-Taxi
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nice GJ!
![]()
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd met de kleine, je heb een mooie taxi nu...!
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met de kleine,
Nette bora ook.
|
||||
|
||||
![]() Had de foto's van je mooie dochter al op FB gezien.
Gefeliciteerd.! En ook met de auto
|
|||
|
|||
![]() Van harte met de kleine.
Alles goed gegaan?? Ook met moeders??? Geniet ervan !!! Ook van de mooie bora! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() De airride poten waren toen ook gereviceerd bij bss. Wat is de km stand nu ? Last edited by Kevert : 23-01-2014 at 20:16. |
|
||||
|
||||
![]() Lekker stoffig topic
![]() Airride is er onderuit gegaan, set was niet 100% betrouwbaar en naar mn zin. Tijdje op originele vering gereden, nu gelukkig weer een mooie Koni schroefset. Vandaag ook de zomervelgen eronder gezet. ![]() ![]() ![]() 18x8 Touareg velgen met 225/40 banden en 25 en 30mm adapters. Niks te gek, moet voor mn vriendin ook nog rijdbaar blijven. Hij mag alleen nog wel ietsje lager voor t mooie aan de voorkant ![]() De Bora gaat alleen over een tijdje weg om plaats te maken voor meer plaats...een Passat ofzo ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie hoogte voor een gezinskoets, passat is echt een aanrader!
|
||||
|
||||
![]() Mooie combi zo op die Manhattan's. Een zwarte Bora variant is sowieso mooi
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nice! Heb ook nog even gekeken naar een bora variant. Alleen waren de benzine uitvoeringen bijna allemaal v5 of v6. 1.8t is veel prettiger voor dagelijks gebruik
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
superb combi ![]()
|