![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr
volgens mij is dit toch echt een te hoge prijs.. ![]()
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
![]() Bieden vanaf 7.500
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waar? In Wassenaar
|
|||
|
|||
![]() 'taxatie rapport aan wezig laaste is 12500euro'
Heeft ie zeker zelf gemaak ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ach die rally is wss al wel verkocht, dan heb ik liever dit: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() Kan 100 autos opnoemen die ik liever heb voor hetzelfde geld
|
||||
|
||||
![]() Alles boven de €1000 voor een Golf II vind ik absurd?!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sarcasme? Zo'n 16v is echt meer waard dan 1000€ Maar deze is wel lichtelijk overprijsd.. zeker omdat hij compleet verprutst is. |
|
||||
|
||||
![]() Oude van GTI Club Holland geweest, is van n familielid van n collega van me. Persoonlijk zou ik de einddempers, diffuser van de achterbumper, ander interieur erin rammen en t wel best vinden, is n hele verzorgde wagen verder
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Tavatie waarde is altijd hoger dan de dagwaarde
|
|
||||
|
||||
![]() Wat een vreselijk lelijk hok, lekker blijven dromen dat je dat bedrag er voor krijgt. :')
|
||||
|
||||
![]() 15 jaar geleden kregen mensen natte dromen van auto's in deze stijl.
Vandaag de dag is het een lelijk hok ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou er ook van me levensdagen geen 9000,- voor geven, vroeg m 3 jaar geleden of hij m weg wou doen en toen was er nog geen sprake van ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Taxatie rapport is met een riek geschreven lijkt me
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie kleur, verder kan ik er ook niet zoveel positiefs over zeggen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehe ja, veel fantasie hebben maakt je gelukkig dus als je veel geld in een auto als deze hebt gestoken is dat misschien wel goed ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |