![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik lees net het stukje van die golf 1 met vr6 en throttlebodies, en zie dat het schutbord is verwijderd....staat erg mooi en daarmee los ik ook een goed warmteprobleem op. Maar hoe los je het op met het chassisnummer vraag ik me af, en bij mij steekt mijn blower voor de verwarming erdoorheen (kan me niet voorstellen dat een golf dat niet heeft, of is de verwarming tweedelig dat je bovenste stuk kan weghalen?
|
|
||||
|
||||
![]() voorzover ik weet:
ja mag weg, dan moet je je chassisnummer om laten slaan bij rdw, dan krijg je dus nieuwe papieren, waar staat waar je nummer dan staat. Je moet je auto aanbieden voor rdw met het blok in je auto, dus niet een kaal chassis.
|
||||
|
||||
![]() of oud golfke kopen met het chasnr op de veerschotel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar hij heeft een Scirocco...
Maar dan moet je inderdaad naar de RDW, bijvoorbeeld onder de achterbank laten slaan (die heb je toch niet meer) en dan daarna je schutbord pas verwijderen! |
|
||||
|
||||
![]() hier een tipje:
beschadig je nummer, ik heb 2 bekenden en allebei geweigerd om nummer te verplaatsen omdat het oude nog goed was.. |
|
||||
|
||||
![]() okay het nummer kan ik dan verplaatsen....maar hoe staat het dan met de blower?
|
|
||||
|
||||
![]() het schutbord kan en mag weg, alleen zal de boel er niet steviger op worden, doe iig na het verwijderen ervan een veerpootbrug monteren.
|
|
||||
|
||||
![]() veerpootbrug zit er nu al tussen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
op de schotel??????
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee toch? Zit toch op die rand waar normaal je veerpootbrug op zou komen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja ind...
vond t wel grappig gevonden, zal zich wel vertypt hebben... anders nieuwe veerpoot en je bent je nummer kwijt...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt. Heb ik ook. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das gangster! ![]() ![]()