![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() staat al op gereserveerd.jij?
|
|
||||
|
||||
![]() Is dat weer dezelfde?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hahaha:
hij is zeker restaurateur van beroep ![]() ![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies! Die bedoelde ik. Ik kon het oude topic niet meer vinden... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lekker laten tobben zekers?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Echt een leuk verhaal dit zeg, man man man. Die kerel moet zichzelf eerst goed in de vingers snijden voordat ie het leert denk ik.
Zitten ook onderdellen bij, nieuw soort frikandel ?
|
||||
|
||||
![]() HalloTekoopDoorinruilgekregenhetgaathieromeenvolks wagenkeverbriluitbouwjaar1949en1950opnaamgezetdeze volkswagenkeverheefteenorgnnederlanskentenisafkoms tigvanmosselbvuitwaalwijkdekeverheefteenlangerustt ijdgehadopzolderhijis15jaargeledenookopnieuwgespot endoordemosselennooitmeergoedopgebouwtdusumoeterwa taanwerkenzoalsvanbinnenbekleden3plaatjeserinlasse nvaneengrote5tot10cmrammenerinzetenkeverisstartene nlopenremmenzijnnieuwdemoterisgeheeluitelkaargewee stookhebikerwatonderdellenbijzittenmoter25pkdenkik koplampenraamenzetachterlichtenvelgendevolkswagenk everisgeheelcompleetopdehemelnaarmaarwatiserallema alvernieuwtstroomberadingaleswerkgoednieuweraamrub bersnieuweremmenuitlaatrammenzelfruitenwisserblade nwieldopen4x5xwielen16mensendezeautoechtietvoordel iefhebberbuitenkantisinzeermooiestaathoeftnietgesp otentewordeninruilmogelijk
Nederlans : slappe lul ? Onderdellen : wel handig als ik bovenop mag maar met een lans die neder is ... |
|
||||
|
||||
![]() Ben jij zijn broer Gert ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() omg, wat een onleesbare advertentie, doe eens wat moeite man
|