![]() |
|
||||
|
||||
![]() SintMaarten
Gendt Den Bommel Avenhorn Blijham Ter Apel Kollum Posterholt Assen Zandvoort Callantsoog Brakel Veen Blauwhuis Lelystad Valkenswaard Baarlo Venray Sint-Oedenrode En: vul eens aan...
|
|
||||
|
||||
![]() Ze liggen allemaal in de Benelux en hebben allemaal een circuit?
Zolder?
|
||||
|
||||
![]() Dichter bij huis
![]() Benelux? Nederland. Maar: zijn d'r nog meer circuits? (voorzover de bovenstaande plaatsen ook daadwerkelijk een circuit hebben/hadden).
|
|
||||
|
||||
![]() Kollum ?
![]() Bedoel je dan de crossbaan daar ofzo ... ze hebben geen circuit voor zover ik weet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sint oedenrode is een testbaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook Belgie en Duitsland erbij pakken?? Wel binnen een bepaalde marge?
Zolder Maasmechelen (Duivelsberg) Francorchamps
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Crossbaan: tja inderdaad. Maar in SintMaarten is 't ook alleen een kleibaan..
Wat is een circuit, en wat een crossbaan? Valkenswaard: best of both worlds?
|
|
||||
|
||||
![]() Echt!
De Jos Verstappen Kartbaan... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maak daar maar Nijnsel van... De gemeente is inderdaad St. Oedenrode, maar dat gat waar het DAF-testcircuit ligt heet toch echt Nijnsel...
1951 - Splitwindow... 1967 - 1300... Last edited by vwfreaks.nl : 25-11-2006 at 18:24. |
|
||||
|
||||
![]() kweet het niet hoor maar Den Bommel is echt een gat man.
Enigste wat ze daar hebben is een buurt super een paar cafe`s en een standbeeld van Olli B Bommel. geen circuit,kartbaan of dergelijke
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by ventastic : 25-11-2006 at 19:36. |
|
||||
|
||||
![]() Swalmen heeft een kart circuit (indoor)
net als valkenburg (outdoor) en in kessel hebben ze een crosscircuit en iets voor minibikes |
|
||||
|
||||
![]() Drimmelen: in de biesbos bij de spaarbekken ligt een baan
|
|
||||
|
||||
![]() In Den Bommel is wel elk jaar autocross. Maar das gewoon op een akker voor zover ik weet.
|
|
||||
|
||||
![]() Voeg er nog maar Vaals bij, daar is ook een kartcircuit(outdoor), maar stelt niet veel voor!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Baarlo en gendt vroeger altijd de speedway, heerlijk was dat altijd. Vooral baarlo de stockcars gingen daar altijd onnoemelijk hard.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vroeger als klein kind ging ik daarheen met me pa, aah de goeie ouwe tijd... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Berserker,telt ons Landgraaf dan ook,de motorcrossbaan in de steengroeve van de Groot?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen id, volgens mij is dit topic al niet helemaal weer waar t bedoeld voor is...
|
||||
|
||||
![]() Luttenberg, tis openbare weg maar als het afgezet wordt heb je een erg mooi circuit. Kom er regelmatig met de Golf! Staat waarschijnlijk beter bekend als de Luttenbergse Ring of Ring van Salland. Sinds een paar jaar wordt helaas niet meer gebruikt bij het NK Motoren.
|