![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo de klap is net achter de rug...
we zijn daarnet bij Ruud geweest en hebben zijn Golf GTI 16V gekocht... gelijk alles afgerekend en de papieren meegenomen... morgen even overschrijven en de papieren naar hem opsturen... hier even een paar donkere foto's... ![]() ![]() ![]() me vader heeft hem zelf naar huis gereden... eenmaal we het 80 km stuk voorbij waren ter hoogte van rotterdam op de terug weg zag ik hem in ene keer voorbij blazen dus het gas pedaal heeft ie weer gevonden haahhh... Ruud bedankt voor het vertrouwen en de mooie auto...aar donkere foto's van de nieuwe bolide...
T1 panel 1964 In restauratie Kever 1303 1973 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 Last edited by vwjopie : 19-06-2007 at 15:46. |
|
||||
|
||||
![]() Nog heel veel sterkte voor je ouders! Enne... gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Morgen ff fotoos maken, die duidelijker zijn ![]() Ook goed dat je Pa gelijk weer achter het stuur is gekropen! |
|
||||
|
||||
![]() Das idd goed dat ie terug direkt achter het stuur is gaan zitten!
![]() Veel succes met de nieuwe ride ![]()
|
||||
|
||||
![]() Fijn om te lezen dat je vader niet angstig is geworden! Rijd je moeder wel eens auto? Dan moet je die ook hoog nodig achter het stuur zetten!
|
|
||||
|
||||
![]() mijn vader is beroepschauffeur en heeft in zijn loopbaan al het nodige meegemaakt...
dus was er niet echt bang voor dat ie niet meer zou durven rijden... mijn moeder heeft echter geen rijbewijs maar ze zei gisteren al ik weet niet of ik nog wel in de auto durf... maar me vader neemt er vandaag wel mee in een ritje in de nieuwe aanwinst dat weet ik zeker... me moeder vond hem ook erg mooi toen we thuis waren gisteren avond... straks komt pa effe naar de zaak als ie hem overgeschreven heeft om hem te laten zien bij daglicht en gelijk even mooie foto's maken...
|
||||
|
||||
![]() Mooi dat er al weer vervangend vervoer is! Tis voor moeders idd beter om zo snel mogelijk weer mee te gaan.
Hoe vaak hoor je niet dat mensen niet meer in de auto durven! Succes met de nieuwe 16v ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Johan fijn dat je pa erg blij mee is en wens hem heel veel rijplezier met de golf...
Jullie ook bedankt voor de goede afhandeling. Gr Ruud
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij is overgeschreven Ruud en morgen krijg je het aangeboden want het is aangetekend verstuurd... nog bedankt gozer...
|
||||
|
||||
![]() hier de foto's van de nieuwe bolide
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nieuwe bumpers heb ik ook al besteld... zwarte met rode biezen erin ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi wagentje !!!
|
|||
|
|||
![]() mooie aanwinst !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() mooie Golf 2!
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen mooi orgineel proficiat
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie auto gefiliciteerd ermee, je moeder vind hem ook mooi zo te zien
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie golf gti lekker origineel nog
![]() mooie foto die eerste met de blauwe mk1 op de achtergrond je paps veel plezier ermee ![]() gr MArk
|
||||
|
||||
![]() ff geleend
![]()
|
||||
|
||||
![]() leuke wagen , ziet er netjes uit .
|
||||
|
||||
![]() even geen updates geweest jongens...
heb inmiddels wel de nieuwe bumpers binnen maar het staat even op een laag pitje... we hebben nu even iets anders aan ons hoofd... me vader die kan zijn rechterarm nog steeds niet goed gebruiken maar dat blijkt op diverse foto's dat het puur spierpijn is... alleen met me moeder gaat het wat minder goed die is totaal in de war... ze ziet steeds het ongeluk weer gebeuren en ze haalt alles door elkaar... ze blijkt een posttraumatische depressie te hebben met een psychose... het is heel eng en ze praat over de meest rare dingen... ze heeft nu 2 dagen medicijnen en het gaat wel weer wat beter gelukkig... zodra dit allemaal achter de rug is gaan we vollop tegen de Golf aan om hem Worthersee klaar te maken...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
damn! is nogal hard aangekomen dan! (psychisch bedoel ik).. hoop dat het snel beter zal gaan. over de golf: ziet er nog heel strak uit! mooie auto zo.
|
||||
|
||||
![]() zo vandaag was de rest van de oude Golf bij mij op de zaak gearriveerd...
schade is goed waarneembaar als ie op de brug staat... zie andere topic voor de foto's... vandaag gelijk wat kleine dingetjes overgezet zoals de naamplaten, de radio en het antenne balletje... de rest volgt zo spoedig mogelijk...