![]() |
|
|||
|
|||
![]() Na een tijdje gezocht te hebben en veel (lange) ritten voor niks, heb ik hem dan toch gevonden : Een ritje Zeeland en een proefritje later was het al snel geregeld.
Het is een Jetta 1.6 geworden, uit 1990 in de kleur blauwmetallic. Wat voor mij erg belangrijk was (ben nogal een zeikerd...), de auto ziet er nog supergoed uit. Een paar jaar geleden is hij helemaal opnieuw gespoten en hij is nog (bijna) 100% vrij van krasjes, deukjes en roest. Er moesten alleen hoognodig twee nieuwe bandjes op en die zijn gisteren dus ook meteen gemonteerd. De Jetta is voorzien van onder andere : Verlagingsset, Borbets 9Jx16 met 215-40-16 Toyo's, harde achterspoiler in kleur, GT achterlichten,getint glas, een dubbele einddemper enz enz... Plannen met de auto : Komend weekend een keer goed polijsten en een verse laag Meguiars erop, beurtje geven, de koplampen donker maken, de ruitenwisserbladen vervangen voor aeroblade's, spiegels in kleur spuiten en mischien nog een andere grille. Verder zit er nog een orgineel interieur in en ben ik dus op zoek naar een leuke andere set. Ik kan nu aan een grijs geruit Golf GTI int. komen, maar dat is van een 3 deurs dus moet ik eerst ff kijken of ik iets kan maken op de hendels om de stoel naar voren te klappen (mischien die kapjes netjes dichtmaken ofzo ?). ook moet er natuurlijk nog wat muziek ingebouwd worden, heb net ff snel mijn radio ingebouwd en die speelt nu alleen op een composetje voorin. Als ik tijd heb moeten dus zsm de kabels erin en de achterspeakers, versterker en baspijp of kist (heb allebei nog staan dus...). Hier wat foto's die ik vaniddag nog gemaakt heb : ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hele mooie jetta !
plannen klinken ook goed ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit mooie wagen
![]()
Golf4 1.8 Golf GTI Pirelli bj 83 Last edited by Erwin G60 : 25-03-2007 at 19:52. |
|
||||
|
||||
![]() Strakke bak, kerel! Mooi kleurtje ook! Erg toffe basis, met potentieel.
|
|
||||
|
||||
![]() Hey tiefflieger ,mooie jetta hoor!
![]() Ik zou bij de stoelen gewoon de hendels laten zitten ,alle recaro's hebben dat ook standaard (ook de 2 deurs) ,ik heb ze ook gewoon laten zitten bij de rode jetta .Maar verder een leuke auto! ,mooie velgen ,zelfs al een harde achterspoiler ,dat gaat zeker goed komen . Veel geluk met de nieuwe aanwinst! enne,... wel op de meetings komen hé ,dan kunnen we de auto ook eens in het echt bewonderen! ![]() groeten Wytze
|
|||
|
|||
![]() O ja, nog vergeten : Ik kan nog bij ons de straat in zonder iets te raken dus ga volgende week nog wat lager (ff kijken hoever ik kan gaan...).
Enne, ben op de meeste meetings altijd wel aanwezig dus dat komt helemaal goed. |
|
||||
|
||||
![]() Coole velgen!!!
|
|
|||
|
|||
![]() leuke auto ...toppie jetta
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie Jetta
![]() Ben eens benieuwd ... ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vandaag een dagje vrij genomen en lekker wat aan de Jetta geklust.
Kabels getrokken voor de muziek, nog niks aangesloten want mijn nieuwe speakers zijn nog niet binnen... Verder nog een setje aeroblade's gemonteerd. En de spiegels in kleur gespoten ! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie jetta, ziet er goed uit
![]() En waar heb je die aeroblade's vandaan?
|
||||
|
||||
![]() Mooie Jetta hoor! Lekker dik op de wielen.
Quote:
Kijk eens ff bij de ASD om de hoek ![]()
|
|||
|
|||
![]() Aeroblade's heb ik hier bij de automaterialenzaak gekocht.
Zijn geen Bosch (30 euro p.stuk) maar imitatie (17 euro p.set). Ze wissen prima, heb ze gisteren al meteen mogen testen ! |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er zelf Bosch opzitten, maar heb geen 60Euro voor het setje betaald. Eerder rond de 20-25 Euro. Zijn de 45 cm bladen bedoeld voor de Astra F of G, dat laatste weet ik niet meer precies.
|
||||
|
||||
![]() netjessss
|
|||
|
|||
![]() Net nog ff een interieurtje opgehaald.
Het is een grijs interieur uit een Golf G60, met blauw/gele ruitjes. Volgende week een keer goed schoonmaken en dan monteren... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
G |
|
|||
|
|||
![]() Interieur zit er in ...
Alleen nog ff de zijkanten van de achterbank netjes afwerken en donkere deurpanelen zoeken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De zijkanten kun je de plastic kappen van een 4 deurs Golf 2 voor gebruiken. Deze horen bij de achterbank. De bovenkant netjes afwerken is lastiger. Daar heeft de sloperij geen pasklare oplossing voor liggen.