![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() De verchroomde stang achterin de motorruimte
![]() Wie heeft 1 liggen of waar zijn ze verkrijgbaar?
__________________
http://www.dtcsurhuisterveen.nl/ VW Golf MK1, 1982 vijfdeurs VW Golf MK1, 1982 3 deurs automaat VW Golf MK1 Cabrio, 1989 VW Golf MKVI, 2010 vijfdeurs VW Touran, 2007 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Die veerpootbrug?
__________________
Foto's van - 1ste Volksforum.com Meeting |
#3
|
||||
|
||||
![]() Dat is inderdaad een veerpootbrug,
En ik neem aan dat ie voor een golf 1 is? En wat voor motor ligt erin, is ook wel belangrijk (8v,16v)
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#4
|
||||
|
||||
![]() inderdaad die veerpootbrug. het is een 8v motor
__________________
http://www.dtcsurhuisterveen.nl/ VW Golf MK1, 1982 vijfdeurs VW Golf MK1, 1982 3 deurs automaat VW Golf MK1 Cabrio, 1989 VW Golf MKVI, 2010 vijfdeurs VW Touran, 2007 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das duidelijk: 1100/1300? 1500? Gti? Zit nogal wat verschil tussen ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij een 1.6 8v
__________________
http://www.dtcsurhuisterveen.nl/ VW Golf MK1, 1982 vijfdeurs VW Golf MK1, 1982 3 deurs automaat VW Golf MK1 Cabrio, 1989 VW Golf MKVI, 2010 vijfdeurs VW Touran, 2007 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom wil je eigenlijk zo'n "chromen stang"?? Omdat t mooi uitziet??? ![]()
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het inderdaad mooi ja en tot mijn verbazing zag ik onderstaande quote ook nog staan.
Quote: Een veerpootbrug vermindert het overhellen in bochten en de auto is beter bestand tegen dwars krachten. Wat belangrijk is bij verlaagde auto's op brede banden. In lange en snelle bochten zorgt een brug voor meer stuur precisie.
__________________
http://www.dtcsurhuisterveen.nl/ VW Golf MK1, 1982 vijfdeurs VW Golf MK1, 1982 3 deurs automaat VW Golf MK1 Cabrio, 1989 VW Golf MKVI, 2010 vijfdeurs VW Touran, 2007 Last edited by Bega_louie : 07-05-2007 at 15:28. |
#9
|
||||
|
||||
![]() als al je ophangingsrubbers nieuw zijn merk je het misschien, je kan beter investeren in het vervangen van stabi rubbers en draagarm rubbers.. evt poly of teflon maar zelfs gewoon rubber geeft al een grote verbetering...
met allemaal ouwe troep onder de auto merk je echt niks van zoon stang. en zeker niet aan de voorzijde... achter tussen de wielkassen heeft iets meer zin omdat daar de carosserie minder stijf is.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#10
|
||||
|
||||
![]() Ach... zolang het dan maar mooi lijkt!!
__________________
http://www.dtcsurhuisterveen.nl/ VW Golf MK1, 1982 vijfdeurs VW Golf MK1, 1982 3 deurs automaat VW Golf MK1 Cabrio, 1989 VW Golf MKVI, 2010 vijfdeurs VW Touran, 2007 |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#12
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad!!
__________________
http://www.dtcsurhuisterveen.nl/ VW Golf MK1, 1982 vijfdeurs VW Golf MK1, 1982 3 deurs automaat VW Golf MK1 Cabrio, 1989 VW Golf MKVI, 2010 vijfdeurs VW Touran, 2007 |
#13
|
||||
|
||||
![]() Pak een bezemsteel wikkel je daar netjes aluminium folie omheen...heb je hetzelfde. Als je netjes je best doet ziet het er goed uit
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() He wat flauw allemaal. Maar inderdaad zoek eens goed op Veerpootbrug, misschien dat er iemand op het forum nog wel eentje te koop heeft staan.
Maar wat Berendd zegt klopt wel. Wil je echt iets merken van de functionaliteit dan zul je alle rubbers ook moeten vervangen. http://search.ebay.de/search/search...ge=search&fgtp= |
#15
|
||||
|
||||
![]() Thanx RubenD!
__________________
http://www.dtcsurhuisterveen.nl/ VW Golf MK1, 1982 vijfdeurs VW Golf MK1, 1982 3 deurs automaat VW Golf MK1 Cabrio, 1989 VW Golf MKVI, 2010 vijfdeurs VW Touran, 2007 |