![]() |
|
||||
|
||||
![]() hé allemaal, sind ongeveer anderhalve maand heb ik de Jetta niet meer (mis uhm eigenlijk best wel
![]() alleen nou is mijn vraag zou iemand voor mij deze Audi ongeveer met ongeveer 4cm kunnen verlagen met photoshop? hier een paar foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() zeg maar wat jullie der van vinden ![]() (PS. mochten er mensen zijn die niet willen dat ik hier een topic open met een audi erin dan mag dit topic wel verwijdert worden) Groeten |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zoiets? |
|
||||
|
||||
![]() Waarom zou je geen Audi mogen posten? is toch ook "vw"?
|
||||
|
||||
![]() www.audiforum.nl is een rielekst forum trouwens, zullen ze er iets meer van weten mocht je een keer wat ermee hebben.
wel een supergoed onderhouden bak zo te zien of ben je gewoon een week aan het poetsen geweest??
|
||||
|
||||
![]() mooie au(di)to, 2L 90PK zo te zien.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de leuke reacties, en die photoshop ziet er netjes uit, ik denk dat dat it maar moet worden
![]() hij is inderdaad wel goed onderhouden ook door de vorige eigenaren, ik heb hem zelf nog maar één keer helemaal gepoetst ![]() @ Wietse, ik tink wol dat der ooit wol wer een Jetta bij komt jer ![]() Groeten |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal,
nog éénmaal een vraagje, nou heb ik een setje velgen op het oog alleen nou zou ik wel graag willen weten of deze mooi staan onder de audi, dus mijn vraag nog één keer wie zou even kunnen shoppen, deze DTM velgen onder de audi alvast bedankt Groeten Emiel de Audi, als het misschien niet lukt met deze foto, dan mag het ook wel met één van hierboven. ![]() en de velgen: ![]() Last edited by Jetta Fireandic : 13-05-2007 at 14:40. |
|
||||
|
||||
![]() Niemand die nog één keer voor mij even wil photoshoppen
![]() Groet |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tis nog geen dag verder ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
neej zal ik de volgende keer niet meer doen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() verplaatst naar carcafe