![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb even een vraagje.
Mijn polo zakt achter veel te veel door omdat er te zwaare audio in de kofferbak licht. Kan ik dan bumpstops monteren?? Zo ja, is dit wat?? http://www.bkcustoms.nl/bumpstops.htm Ik kan namelijk niet zelf de veren er af halen en er weer op zetten. Dit lijkt mij dan wel een goed alternatief. Kan ik ze mooi laten zitten.
|
||||
|
||||
![]() Tjah je kunt ook die overdreven audio eruit gooien, zodat je auto nog een beetje normaal weggedrag heeft... Maar verder zijn die bumpstops zeker goed...
|
||||
|
||||
![]() je kan ook goede gasgevulde stugge schokbrekers nemen dan heb je ook een goede wegligging en zakt ie niet zo ver door
|
||||
|
||||
![]() audio er uit gooien is het laatste wat zal gebeuren. Daar is de auto juist voor. En er zitten al gasgeveerde dempers onder.
|
|||
|
|||
![]() audio is voor johnny`s. een vw moet alleen plat op de muil.
|
|
||||
|
||||
![]() en hoeveel weegt jou audio dan? meer dan een volle tank?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja veel meer. Ik denk dat alles nu bij elkaar al wel naar de 150 a 175 kilo loopt. En het is nog niet eens klaar. Quote:
en ja dat is jouw mening. Ik wil, net zoals thuis, een goed stukje muziek in de auto hebben (ik luister vaker muziek in de auto dan thuis) En dat is naar mijn mening goed gelukt. En het kan nog hard ook. Das dan weer een leuke bijkomstigheid.
De Plo?? vervoersmiddel voor mijn audio ![]() Proud member of Team Mietje ![]() Last edited by kawouter : 04-06-2007 at 13:56. |
|
||||
|
||||
![]() Welk kaliber audio ben jij in je auto aan het leggen.
![]() De hoeveelheid vermogen staat totaal niet in verhouding met het volume van je polo ![]() Hou het simpel en zorg dat je mooi zuiver geluid krijgt en niet zo'n rammelkist. Enigste wat je dan krijgt is alleen veel gedreun, nee schuddende mensen en klapperende nummerplaten .......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dat is juist het leuke. Het speelt super zuiver en klinkt echt heel erg mooi. Dat is ook de hoofdreden van de audio in de auto. Maar een leuke bijkomstigheid is dat het ook heel erg hard kan en dat ik zo af en toe een keer mee kan doen met een DB-drag wedstrijd. En heel erg veel dempen. Dat heeft ie wel nodig. Nu trilt ie alleen als ie heeeel erg hard staat. Maar dan kan ik toch niet meer nogmaal rijden. En ik luister ook niet echt de muziek om heel hard te zeggen. Meeste Jazz.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan me echt niet voorstellen dat jouw audio 175kg weegt, dat moet die bak al gevuld zijn met lood of ietsdergelijks.... Maar die platen mdf+speakers en versterkers wegen echt geen 175 kg... ![]() Hier deze man weegt 175 kg die past van z'n lang zal ze leven niet in jouw polo ![]()
Last edited by Berserker : 04-06-2007 at 14:49. |
|
||||
|
||||
![]() een plaat MDF 18mm weegt zo'n 12 kilo per M2, en er gaan heel wat metertjes in een beetje kastenbouw zitten.
Tel daar nog het gewicht van subwoofers, 6"x9" en versterkers bij op, en je zit al gauw rond de 100 á 125 kilo.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() =175kg?
|
||||
|
||||
![]() dempingsmatten die wegen ook niet een klein beetje veel
![]() Had in m'n starletje per deur al 10 kilo bitumen zitten. En in de koffer 20 kilo Dat was dan nog zuinigjes gedempt |
|
||||
|
||||
![]() Dat is het inderdaad. De bitumen dempingsmatjes zijn heel erg zwaar. En er zitten er nogal wat in. De deuren, de kofferbak, het plafont, de achterklep, de vloer, binnenkant van de sub kisten. Heel wat vierkante metertjes zitten er in. Subs wegen, als ik mij niet vergis 17 kg per stuk, versterker 10 kg en dan al het 22 mm MDF en de rest.
En dan komt ook de polyester afwerking er nog bij.
|
||||
|
||||
![]() ja ik ken het probleem, had afgezworen aan die zooi maar het begint toch weer bij mij ook te kriebelen. En de bitumen ligt al stiekem te lonken in de kelderbox
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het Genesis soundsystem in mijn Polo en dat klinkt zeker niet slecht(terwijl ik een Audiobahn installatie gewend was
![]() ![]() Maar het is jouw auto dus doe er mee wat je wilt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou er cement in zitten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dempt wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Blijft niet zitten. Is al geprobeert. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik weet nog op showyoursound dat ze een muurtje gemetseld hadden in een renault 5 voor de db drag dat was pas dik
![]() |