![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hoi, ik heb een golf 1 cabriolet, met een golf 2 PB motor erin dat is een 1800 8v. Met een digifant injectie systeem.
Nu heb ik daar wat probleempjes ermee! Ik heb de kabelbom vervangen, alleen het gedeelte naar achtreren niet De auto heeft gerdraait, maar zodra hij draait valt hij na een paar seconden weer uit! Ik heb dan de brandstofpomp, direct op de accu gemonteerd! Omdat hij op pin e14 het niet doet... Iemand een idee, wat het kan zijn? |
#2
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb inmiddels de benzine werkend gekregen, was een kapotte zekering! alleen ik wou de cabby net starten, maar hij gaat 2x langzaam over en dan doet hij niks meer alleen maar klikken. En dit met een nagenoeg volle accu, en goede startmotor! Iemand een idee? de massa zijn allemaal goed .. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Slecht contact of hoge weerstand in de + kabel rechtstreeks van accu naar startmotor?
__________________
Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lijkt mij een massa probleem ,of een slecht contact zoals stijn zegt
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() OK startprobleem opgelost, alleen hij valt nog steeds uit na een paar seconden te draaien, als hij draait draait hij goed!!
Iamand hier ervaring mee??? |