![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lang,lang geleden was ik hier en op andere fora aktief en ging ik naar vrijwel iedere meeting.
Na het starten van een eigen bedrijf heb ik er jaren geen tijd meer voor gehad en verdween de GTI in de motteballen... Nu na ruim 4 jaar is hij er weer uit (en daar is hij niet mooier van geworden helaas.)Toch komt het virus weer langzaam naar boven borrelen zodat ik nu in dubio sta wat ik met de Golf ga doen...weer opknappen/restaureren,of verkopen en iets anders kopen... Ik ben ook al heel lang niet meer naar meetings geweest en ik heb geen idee of ik het nog echt leuk vind...maar daar kom ik dan vanzelf achter. Ik ging vaak met een heel groepje zoals Tjaap.chrispy,Markski en anderen. Ben benieuwd wie van dat clubje nog actief is hier? Heel misschien kennen andere mensen me nog onder mijn forum naar bij het vw forum destijds: Freewave. Dit forum was er toen net van afgesplitst. Ben benieuwd? |
|
||||
|
||||
![]() Ze zijn d'r alle drie nog.
Welkom (terug).
|
||||
|
||||
![]() Jep, zijn er idd alle drie nog! Iig welkom en opknappen dat ding. Heb je geen foto's?
|
|
||||
|
||||
![]() Leuk om te horen! OOk jou ken ik natuurlijk nog..Stijn was het geloof ik?
Zal eens een foto opduiken uit het archief.. ![]() Grote probleem met de auto momenteel is een scala aan zaken die veroozaakt worden door het lange stilstaan. Uitgedroogde rubbers en slangen,knipperende controle lampjes die niet uitgaan,tikkende km teller,MFA dood,en vooral veel vocht. Helaas heeft de auto 2 jaar buiten gestaan en stond er op het laatst (niemand heeft dat door gehad) 10 cm water en schimmel in.... Binnenkant heb in door een bedrijf laten reinigen,maar het duurt een eeuw (zeker met deze zomer) voordat hij echt droog is. De carosserie heeft een goede spuitbeurt nodig en diverse delen moeten eigenlijk vervangen worden omdat ze (te) lang stil hebben gestaan.Het is dus nog niet zo simpel Wel positief: het blok is een paar jaar geleden vervangen door een gereviseerd exemplaar en heeft nog geen 30.000 gelopen.Na het vervangen van de olie ,bougies was het starten en lopen.Blokje loopt nog steeds als een zonnetje |
|
|||
|
|||
![]() Welkom terug !!
|
||||
|
||||
![]() Hey Gert, das een tijd geleden.. welkom terug!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() what's in a name...
![]() **typo** Last edited by Marcski : 13-08-2007 at 14:32. |
|
||||
|
||||
![]() euh mis ik iets??
![]() Maare it's good to be back.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor de liefhebbers wat fotos.
In de glorietijd zag hij er zo uit: Voorlopig maar even linkje zo: Foto's Bouwjaar 1983. 2 liter motor Vooral de de gepolijste wielen samen met het diepe zwart deden het best. Huidige dagelijks vervoer auto: Bouwjaar 2002 TDI 130 Pk 6 bak Highline vol options. Zal wat foto's maken van de 1 zolas hij er nu bijstaat...(een stuk minder helaas) Last edited by Pro FM : 13-08-2007 at 21:12. |
|
||||
|
||||
![]() Zeker in ere herstellen. Was een mooi Golfje!
Alleen wel weer effe het logo in de grill terug zetten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is fucking lang geleden ! Welkom terug, Stena Line maakte je toch uitzendingen voor?
|
||||
|
||||
![]() GERT!!!!!.. welkom terug man..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope, dat ben ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom terug!
Ik zie dat de foto's niet werken. ![]() Je hebt de verkeerde url gebruikt! |
|
|||
|
|||
![]() welkom ..
|
||||
|
||||
![]() betere foto uit de glorietijd die ik nog had
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat voor iets staat daar naast die skonne zwarte Golf? Lijkt op iets moois... ![]()
|
||||
|
||||
![]() hele nette wagen hoor
en welkom terug |
|
||||
|
||||
![]() Zo moest vanmiddag weg,dus zie nu pas dat de foto's niet werken...hoe krijg ik dat wel voor elkaar?
TJaap! Long time no see..! |