![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat 'n gaaf ding.
Bandenschoppers hoeven niet te reagen. lol ![]() Daardoor had ik een deuk in mijn eerste auto. Degene die voor me naar de auto is gaan kijken wilde effe bandenspanning controleren door met zijn kisten tegen de banden te schoppen. Jammer alleen dat ie de band miste, en het scherm niet... ![]() Hoop dat deze een goed huisje krijgt, en inderdaad bij iemand met wat ervaring. Anders ligt ie dalijk ook ergens in de greppel in puin.
|
||||
|
||||
![]() een beetje rij ervaring is zeker wel vereist
![]() hoort hier trouwens niet een automaat in te zitten? ipv een 6-bak? grtz
|
|||
|
|||
![]() Stijn, die MOET je hebben voor in het museum! (of eentje voor doordeweeks, andere in het weekend / vakanties
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is een s4, ontzettend leuke wagens, is met 5 cil turbo en 8cil uitgebracht..
Mijn broer heeft deze gehad maar dan met de 2.8 v6 wel quattro en voor de rest s4 uitgevoerd, ontzettende leuke auto's maar ohw wat zuipen die... Quote:
dat valt wel mee, door de quattro krijg je m bijna niet aan het glijden....
|
||||
|
||||
![]() Moet ik weer denken aan de eerste A6 van mijn pa, net zo eentje als deze. Fijne auto's.
Maar tering, zijn die banden niet een beetje te groot? Of lijkt dat maar zo? |