![]() |
|
||||
|
||||
![]() de oplossing voor je rode gevaar
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3462842 Quote:
|
||||
|
||||
![]() Ja Gijs, Bram heeft volgens mij nog zo'n motor liggen, niks voor jou?
|
|
||||
|
||||
![]() Zo! Dat is vet! Zo'n blok past ook makelijk in een Polo type 1, denk ik... Moet je nagaan, een Passat heeft al een gigantische motorruimte en dan moet je nóg met de flex meer ruimte maken. Gaaf projectje, hoor. Haha!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep, dat is niks voor mij ![]() Cool project hoor! Is dat niet zo'n zelfde blok als bij Stijn in de V8? Ik snap alleen niet waarom het front eruit is gezaagd. Moet ook wel te maken zijn als het front er gewoon in blijft, ruimte zat ![]() Hij is door deze v8 niet echt door z'n veren gezakt. Dat is het enige wat nog moet gebeuren; omlaag ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk project. Fijne wieltjes ook trouwens
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi dit, maar als deze niet rechtdoor gaat in de bocht, dan weet ik het ook niet meer.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat dat wel mee zal vallen aangezien deze op een syncro/quattro onderstel staat. Van de andere kant is de gewichtsverdeling flink uit z'n verband getrokken.. In ieder geval zal de gemiddelde amerikaanse auto erger zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo zwaar is zo'n V8 nou ook weer niet, het is wel allemaal aluminium heh (in tegenstelling tot die gietijzeren 4 en 5 cylinders).
ABH is inderdaad wat er ook in mijn Audi ligt, exact hetzelfde blok.
|
||||
|
||||
![]() Ik ga dat topic wel volgen trouwens, hij gaat het ding nog turbo-en ook. Ben benieuwd hoe hij z'n compressie aanpast!
Edit: Kudos voor de eerste functionele hoodpins sinds lange tijd ![]() ![]()
Last edited by Stijn : 14-10-2007 at 23:35. |
|
||||
|
||||
![]() Mja, dat het aluminium was wist ik wel. Maar hoe dan ook, zo'n project past mij ook wel!
|
|
||||
|
||||
![]() Heeft ie hem aan de originele transmissie gehangen?
Anders dat hij daarom het front eruit heeft geslepen als je met bak en al erin gaat ? Cool project!
|
||||
|
||||
![]() Hoe dan ook, het ziet er niet naar uit dat ie iets heeft terug gelast in plaats van de delen die er uit zijn geknipt. Torsiestijfheid zal dus wel pleite zijn.
|
||||
|
||||
![]() 't is nog niet af hé..
Ik neem aan dat er wel een oplossing voor gevonden gaat worden.