![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() de oplossing voor je rode gevaar
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3462842 Quote:
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Ja Gijs, Bram heeft volgens mij nog zo'n motor liggen, niks voor jou?
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Zo! Dat is vet! Zo'n blok past ook makelijk in een Polo type 1, denk ik... Moet je nagaan, een Passat heeft al een gigantische motorruimte en dan moet je nóg met de flex meer ruimte maken. Gaaf projectje, hoor. Haha!
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep, dat is niks voor mij ![]() Cool project hoor! Is dat niet zo'n zelfde blok als bij Stijn in de V8? Ik snap alleen niet waarom het front eruit is gezaagd. Moet ook wel te maken zijn als het front er gewoon in blijft, ruimte zat ![]() Hij is door deze v8 niet echt door z'n veren gezakt. Dat is het enige wat nog moet gebeuren; omlaag ![]()
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#5
|
||||
|
||||
![]() Leuk project. Fijne wieltjes ook trouwens
![]()
__________________
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine |
#6
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi dit, maar als deze niet rechtdoor gaat in de bocht, dan weet ik het ook niet meer.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat dat wel mee zal vallen aangezien deze op een syncro/quattro onderstel staat. Van de andere kant is de gewichtsverdeling flink uit z'n verband getrokken.. In ieder geval zal de gemiddelde amerikaanse auto erger zijn
![]()
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#8
|
||||
|
||||
![]() Zo zwaar is zo'n V8 nou ook weer niet, het is wel allemaal aluminium heh (in tegenstelling tot die gietijzeren 4 en 5 cylinders).
ABH is inderdaad wat er ook in mijn Audi ligt, exact hetzelfde blok.
__________________
Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Ik ga dat topic wel volgen trouwens, hij gaat het ding nog turbo-en ook. Ben benieuwd hoe hij z'n compressie aanpast!
Edit: Kudos voor de eerste functionele hoodpins sinds lange tijd ![]() ![]()
__________________
Quote:
Last edited by Stijn : 14-10-2007 at 23:35. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Mja, dat het aluminium was wist ik wel. Maar hoe dan ook, zo'n project past mij ook wel!
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Heeft ie hem aan de originele transmissie gehangen?
Anders dat hij daarom het front eruit heeft geslepen als je met bak en al erin gaat ? Cool project!
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#12
|
||||
|
||||
![]() Hoe dan ook, het ziet er niet naar uit dat ie iets heeft terug gelast in plaats van de delen die er uit zijn geknipt. Torsiestijfheid zal dus wel pleite zijn.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#13
|
||||
|
||||
![]() 't is nog niet af hé..
Ik neem aan dat er wel een oplossing voor gevonden gaat worden.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |