![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb een NAGELNIEUWE set Schmidt Revolution Modern-line te koop. Het is de versie met de gebogen spaken! Opgelet: zowel de velgen als de banden (dunlops!) zijn dus nieuw! Hart van de velg is high-gloss silver, de rand is gepolierd. Eigenschappen van deze set: - 2 x 16 duim 7,5J ET-25 4x100 met Dunlop SP9000 195-40-16 - 2 x 16 duim 9J ET-30 4x100 met Dunlop SP9000 215-35-16 Kan op Volkswagen golf/jetta/... of opel (centreerringen zijn er bij), of met adapters op andere wagens! Velgen en banden zijn uitgebalanceerd, dus kunnen zo op de wagen gemonteerd worden! Er zijn ook speciale vergulde bouten van Schmidt bij. Is echt unieke en knappe velg, zie foto's! Vraagprijs: 1400€ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor meer info, PM me! |
|
||||
|
||||
![]() zit wel erg veel lood op voor velgen die hagelnieuw zijn:S
of is dat normaal?
|
||||
|
||||
![]() Zinc ,ipv lood weegt per grootte veel minder dan lood ,en zal er in verhouding meer 'lood' opgeplakt worden terwijl het gewicht gelijk blijft .
Lood gewichten mogen namelijk niet meer worden gebruikt . En zoveel zit er toch ook niet op ?
|
|||
|
|||
![]() 20 0m 20 zo te zien, valt dus ontzettend mee. Zelfs voor nieuwe velgen.
Mooi setje trouwens. |
|
||||
|
||||
![]() de hoeveelheid die hier op zit is logisch, want een nieuwe velg moet altijd gebalanceerd worden omdat er in elke band onbalans zit.
erg mooie velgen, maar mijn vriendin doet me wat voor dat bedrag.... ![]() Last edited by 1982kameiX1 : 03-01-2008 at 10:06. |
|
||||
|
||||
![]() erg mooie velgen, maar mijn vriendin doet me wat voor dat bedrag....
![]() positief of... hahaha.