![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Heb niet zoveel zin meer om met de Audi 80 bezig te gaan dus deze mag de verkoop in. En ik wil dit jaar gaan kijken voor iets anders, maar dat vertel ik wel als het zover is
![]() Het gaat om een originele nederlandse Audi 80 GL uit 1979. Origineel zit er een 1.6 motor in, maar nu zit er een 2.0 16v ABF (lees: ABF dus geen kr/pl) in met een set 40DCOE webers. Inlaatkanalen zijn pasgemaakt op het spruitstuk van de webers. En er zit een spaghetti spruitstuk gemonteerd. Motor is net afgesteld door iemand uit de cross wereld en het loopt als een idioot. Zit een 5 bak van een diesel achter die zeer fijn schakelt en geen nare geluiden maakt. Auto verkeerd verder in vrij goede staat. Heeft een keer een goeie antiroest behandeling gehad van Dinitrol en dat is wel te merken. Interieur is in matige toestand. In de middenconsole zitten 3 vdo klokjes (voltage, olie temp en druk) die allemaal naar behoren werken. En er is een prachtige momo stuur gemonteerd ![]() Onlangs vervangen onderdelen: - distributie + spanrol 120€ - nieuwe wiellagers voor 120€ - nieuwe bougies en olie + filter 60€ - remcilinders achter 30€ - motor laten afstellen bij een semi-pro 100€ Mankementen: - nieuwe voorveren nodig (zitten nu veren van een caddy onder, maar die passen niet 100%) - remmen voor functioneren prima, maar mogen wel eens nagekeken worden (roestige cilinders) - achteruitkijkspiegel ontbreekt ![]() - 1 koplamp heeft een afgebroken stelmechanisme Zit geen APK op de auto. Hiervoor moet je de voorveren fixen, achteruitkijkspiegel monteren en een andere koplamp zoeken of deze maken. Er kan met de auto gereden worden, maar hij rijdt nogal vreemd door slechte uitlijning en verkeerde voorveren. Voor de rest is het gewoon starten/lopen. Prijs voor complete auto: 2000€ Prijs voor de motor: 1500€ Prijs voor de auto: 500€ (als de motor weg is). Bult op de kap is voor de webers ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Mocht iemand deze auto overnemen en een goede verlagingsset zoeken, ik heb wel een adres in Nederland waar die nieuw aangeschaft zou kunnen worden. PM mijn dan maar als het nodig is.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Heb ook wel contact met die mensen gehad en dat valt wel te regelen daar.
Nog even voor de duidelijkheid. Het is gewoon een erg leuk ding, maar ik heb mijn Golf1 ook al als project. Bedoeling van die Audi 80 was nooit dat er zoveel werk in zou gaan zitten. Steek mijn tijd liever in iets anders op het moment dus daarom is die te koop. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ben trouwens nog vergeten te vermelden dat er een oliekoeler van een Golf1 GTI is gemonteerd met een Racimex adapterplaat en RVS omvlochten slangen. En de motor heeft bij mij nog bijna niet gelopen en de vorige eigenaar heeft er iets van 10k mee gereden. Bij aankoop had de motor iets van 40/50k gelopen dus in totaal is er maximaal iets van 60.000 kilometer met de motor gereden.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Schop
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Up.
Zoekt niemand nog een leuk project voor 2008 ? ![]() |