![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een complete (of bijna complete) "BREDE" lijstenset van een '85er 4 deurs golf GTI. De auto had van origine smalle bumpers, nu niet meer dus. Maar dat ziet er dus echt niet uit zo met de smalle lijstenset en zonder dorpel- lijsten. Ik heb geprobeerd het hele spul nieuw bij de dealer te kopen maar het is helaas niet meer allemaal leverbaar. Een 4 drs jetta beschikt over het algemeen ook over de goede lijsten- set, maar ook deze is lastiger te vinden dan ik had gedacht. Heb je wat liggen mail of bel me (06-24141030) ik ben (en dat is niet slim om te zeggen) bereid als de set helemaal compleet is er goed voor te betalen. Groeten, Joep
|
||||
|
||||
![]() Zijn dat die rubberen flexibele lijsten?
|
||||
|
||||
![]() Dat zou kunnen, ik moet alles hebben, de lijsten op de schermranden, de dorpels en de deuren. Maar in hoeverre het flexibel is???
|
||||
|
||||
![]() rubberen flexibele lijsten?
Gewoon een G60 pakketje of niet William.. hetzelfde wat ik op mijn edition heb: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Helemaal goed rene.! Maar dan wel voor een 4 deurs.
P.s. fijne wagen heb jij, lekker hardcore GTI, geen opsmuk.!
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, ik noem dat altijd de dunne lijstenset
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies, ik versta onder brede / dikke lijstenset ook een andere. De dikke flexibele lijsten zoals ze bijna op elke oudere Golf 2 zitten. Die heb ik namelijk nog wel liggen. ![]()