![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mensen,
dit nummer staat linksbovenin op de kop: 93 026103373G ![]() Wie kan mij met enig zekerheid zeggen watvoor kop dit is? Let even op de nokkenas, er mist t.o.v. mijn EV motor in mijn GTI een lagerkap, die montage mogelijkheid heeft deze kop niet. Vriendelijk dank! Johan Last edited by Jetta MaNiA : 22-02-2008 at 18:42. |
|
|||
|
|||
![]() Idd vreemd allemaal.
GTI kop is 5x gelagerd en deze niet. GTI DX kop, ![]() |
|
||||
|
||||
![]() G 60 kop
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ga over 5 min bij een G60 blok kijken, code vergelijken! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zijn die 4x gelagerd??? en een gti 1 dus 5x?? Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() 1600 Pn
1600rf Het is een golf2 kop Last edited by golf mkII 16v : 22-02-2008 at 19:31. |
|
|||
|
|||
![]() @Domi
Een g60 kop is inderdaad 4x gelagerd. Dacht de eerste keer ook dat ik een lagerkap miste toen ik de kop demonteerde.
|
||||
|
||||
![]() Yepz een G60 cilinderkop. Heb hier nog wel een PG nokkenas liggen, kun je ook goed zien dat die maar 4x gelagerd is...
Last edited by Jeroentjuh : 22-02-2008 at 19:24. |
|
|||
|
|||
![]() Dat ene stuk met die bout is de dynamo steun
|
|
||||
|
||||
![]() Net even bij de G60 wezen kijken, de code komt niet overeen!
037103373P Het nummer 93 komt niet voor op de kop van de desbetreffende G60. Er staat slechts 1 regel op met nummers, zie bovenstaande nummer. Last edited by Jetta MaNiA : 22-02-2008 at 19:47. |
|
|||
|
|||
![]() Hebben al G60 koppen hetzelfde nummer????
Het nummer van mijjn G60 komt niet overeen met die van johan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neej volgens mij niet, heb eens 2 losse koppen hebben liggen hier en die hadden een verschillend nummer, kwamen van een PG motor.. |
|
|||
|
|||
![]() Kan erop een G60 kop dan het K-jetronic worden gemonteerd???
Want op die van johan zit dus K-Jetronic. En een g60 heeft dat dus echt niet. Of passen die injectoren erzo in??? |
|
|||
|
|||
![]() Enkelt dx motor is voorzien van een kop met 5 lager kappen, vandaar dat ze deze voor de autocros vaak willen hebben.
G60 kop heeft net als de rest van de 8v koppen 4 lagerkappen. pg en 1h hebben dus ook 4 lagerkappen ( zit nu tegen een 1h kop aan te kijken, dus 100% zekerheid). |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het kan dus wel degelijk een EV kop zijn, er zijn namelijk TWEE soorten EV koppen, de ene met de mechanische stoters en de ander met hydraulische stoters....die met de mechanische stoters heeft VIJF lagers, die met de hydraulische VIER ......dus zeg het maar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb een RF motor in mijn jetta zitten momenteel, deze code komt overeen met de code op het blok hierboven enkel de laatste letter is anders! De motor uit mijn GTI (EV motor) heeft ook hetzelfde nummer, enkel de eindletter is anders... Last edited by Jetta MaNiA : 22-02-2008 at 21:06. |
|
||||
|
||||
![]() We zijn alweer wat wijzer
![]() Wat we weten is dat vw dus vaak dezelfde delen gebruikt ,maar dan met (kleine ) aanpassingen bij de verschillende motortype's Ik heb net even wat foto's gemaakt van een PN motor ,en die is ook inderdaad 4 keer gelagerd . ![]() ![]() ![]() Maar heeft weer een gelijk nummer ,op het laatste nummer na We gaan er maar van uit dat de kop van de topicstarter een 1,8 kop is ,,maar als iemand uitsluitsel erover kan geven zou dat mooi zijn . ![]()
|
|||
|
|||
![]() Even een foto van de andere kant
Zitten er gaten in voor injectoren? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op de mijne uiteraard wel! Heb ze er net vanaf gehaald van de week! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
LEZEN ![]() ff voor de duidelijkheid. Foto van mijn DX , Die van johan is hetzelfde qua achterkant. ![]() Last edited by Domi : 23-02-2008 at 08:58. |