![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie wel eens wat meetings bezocht heeft moet deze wel herkennen lijkt me. 140 dB met de uitlaat, 47J bbs eronder, lekker het blok afjakkeren. En hoppa, op marktplaats!
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...fta_ind=15&fs=1 |
|
||||
|
||||
![]() Geen woorden voor.
|
|
||||
|
||||
![]() Dat ding ziet er echt niet uit :S voordat je die weer enig zins strak hebt ben je heel wat uurtjes en euros verder
|
|
||||
|
||||
![]() die wil ik voor niks nog niet op de oprit!
wat een hok zeg.. sloper.. |
|
|||
|
|||
![]() Prijs:
Datum:29-05-08 20:30 Gezien:994 keer GAAT ZATERDAG WEG AAN DE HOOGSTE BIEDER! patrick € 550,00 08-06-08, 22:01 rs6 € 425,00 03-06-08, 12:45 esther € 400,00 30-05-08, 18:07 de boer € 350,00 30-05-08, 17:13 wie zou geluk hebben ? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja wis ....koopje voor z'n prachtige auto .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() al kreeg ik 500 euro toe, dan zou ik em nog niet willen
|
||||
|
||||
![]() Ergens op het forum staat zo'n nieuwe kit. Dan kun je een goede basis uitzoeken en een nieuwe ongebruikte kit daarop monteren.
Mocht je dat willen en mooi vinden natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een lelijk ding zeg, en er zijn ook nog mensen die er interesse in hebben
![]()
|
|||
|
|||
![]() daar moet je een beste bak tijd en geld tegen aan smijten als dit weer eens wat moet gaan worden ik vind de gto uitvoeringen niet eens zo lelijk
|
|
||||
|
||||
![]() Nou....Als ik een project auto zocht...dan wou ik hem voor 500 euro wel hebben..
Hem overspuiten in 1 kleur zou hem al een stuk beter doen lijken.... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja maar dan kom je toch eerst een paar familiepotten plamuur erop zetten en "iets" bredere wieltjes
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Precies, ik ben het met Rene eens.
Vind zo'n setje maar eens in een nette staat voor weinig geld. Dit is zo'n beetje de mooiste kit voor een Golf 2 die er te krijgen is, dan maakt dat kleurverschil toch zeker geen donder uit!
|
||||
|
||||
![]() Deze auto heb ik van dichtbij gezien. Er is in zwolle bij de dobbetje altijd wel eens een kleine kermis. Daar had ik hem gezien!! Bagger troep ik zou hem egt neit kopen. Of je moet geld teveel hebben om hem netjes te maken
|
|
||||
|
||||
![]() Ow god dat ding jah, rijd hier welleens in de buurt. Heeft wel schade meende ik!
En mensen: met alleen spuiten kom je er niet, bij deze auto! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat denk ik ook, met 3ton op de teller... ![]()