![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() weet iemand of een openlucht filter op een golf 1.6 turbo diesel kan(zonder aanpassingen dus) en of dit slecht is voor de motor
alvast bedankt |
#2
|
||||
|
||||
![]() ik zou er gewoon een inlegfilter inleggen. van K&N of Green.
Die van een KR past ook. Als je toch open wilt: http://www.gkb-import.nl/catalogisc...04002s001_1.htm Last edited by Arne : 03-08-2008 at 19:28. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit is geen probleem, ik heb zelf een green filter gemonteerd. Echt slecht voor de motor is het niet, maar er zit wel veel verschil tussen merken luchtfilters. Als je een hanky panky filter monteerd kan het de levensduur van de motor wel eens verkorten. |
#4
|
||||
|
||||
![]() maar is het ook goed voor de turbo??, had laatst alleen al het lucht filter en box schoongemaakt en toen spoelde hij al veel sneller op misschien met open filter teveel.
maar ben tog van plan om een green luchtfilter tehalen dan aangezien het blok ook al 300.000 gelopen heeft |
#5
|
||||
|
||||
![]() heb een kn filter voor een kr liggen
15 euro is van jou
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#6
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een open luchtfilter op de turbodiesel van de rode jetta ,zolang je zorgt dat het filter op tijd word schoongemaakt ,en opnieuw in de (K&N) luchtfliterolie word gezet is dat geen enkel probleem .
Ik heb in de witte jetta TD een K&N inlegfilter ,dat werkt ook goed ! Het is in beide gevallen positief voor het vermogen ,het zorgt voor een betere aanzuiging .
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Ik ken iemand met een Golf 2 TD die al 4,5 ton gelopen heeft en zonder problemen met een K&N open luchtfilter rijd.
Ja hij rookt wat meer maar dat is juist lachen. Geluid is ook wel mooi sportief.
__________________
Dutch.Dub member |
#8
|
||||
|
||||
![]() ik heb ook al eens aan een k&n inlegfilter zitten denken,
niet om sneller te gaan, maar om hem zuiniger te maken, door de grotere hoeveelheid lucht zal die in verhouding toch zuiniger moeten worden (iig betere verbranding moeten hebben) of gaat deze theorie niet op?
__________________
golf mk2 td (1v) '90 (current) golf mk2 gti 16v (kr) '86 (current) golf mk2 1.6automaat(ez) '86 (ex) |
#9
|
||||
|
||||
![]() ik betwijfel het, anders had elke auto wel een K&N inleg
|
#10
|
||||
|
||||
![]() word denk ik aleen maar onzuiniger.
__________________
Scratch the surface! ![]() -Golf 2 '841.9TDI |
#11
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat ie onzuiniger gaat worden als je ook de brandstofpomp iets opdraait.
maar ik ga het gewoon een keer uitproberen denk ik
__________________
golf mk2 td (1v) '90 (current) golf mk2 gti 16v (kr) '86 (current) golf mk2 1.6automaat(ez) '86 (ex) |