![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Zijn er nog mensen die naar DDD6 gaan op 20/21 september? Net als vorig jaar zullen wij wel weer van de partij zijn met z'n vieren. Waarschijnlijk zijn we er met een gele, verlengde, verhoogde SPRINTER ![]() Ga je zien. Luchtgekoelde groeten vanuit een zonovergoten Raalte. Emiel samen op pad met Gerben en Edwin en Roy. ![]() Last edited by vw666769 : 09-09-2008 at 21:20. |
|
||||
|
||||
![]() Ik waarschijnlijk met de Boxer crew, mag meerijden met de official Tiki towcar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na de foto's gezien te hebben van DDD5 kwam ik erachter dat ik iets gaafs gemist had, dus dit jaar probeer ik ook te gaan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Leukste dag? Maakt voor ons niets meer uit. Na een bezoek aan Santa Pod en DDD5 vinden we alles leuk. ![]() Moeten de jongens wel gasgeven natuurlijk. ![]() Luchtgekoelde groeten vanuit een zonovergoten Raalte. Emiel en de rest. |
|
||||
|
||||
![]() Heel het weekend Gijs
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vorig jaar echt heel het weekend schitterend weer gehad.
Hele relaxte sfeer en het gaat er lekker gemoedelijk aan toe. ? TIKI...............we zullen 'em in de gaten houden. We gaan mekaar daar zien. Luchtgekoelde groeten vanuit een zonnig Raalte. Emiel en de rest. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga dit jaar ook weer. Vrijdag die kant op en zondag weer terug
![]() Vorig jaar was het super ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He Evil, bij slecht weer kan jij toch wel voor een beetje warmte zorgen ![]() Tot vrijdag/zaterdag! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vast wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staan er ook stands met (nieuwe) onderdelen? Wil misschien een setje coole wielen voor de 73'er en een Bugpack
![]()
|
||||
|
||||
![]() Reken daar maar niet op, gaat vooral om racen / rijden!
|
||||
|
||||
![]() vorig jaar was er 1 standje met wat onderdelen,
is inderdaad niet echt een "treffen" het gaat echt om de sprints.. ga zaterdag of zondag waarschijnlijk.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gezellig, dan zie ik je wel. Gerk ga jij ook? |
|
||||
|
||||
![]() Nope, dit jaar niet! Op zich wel weer eens de moeite waard, tis een gaaf evenement!
|
||||
|
||||
![]() Jammer, Wolfsburg - Bitburg is 5,5 uur. Dat word mij een beetje te gek, als ik het geld had liggen was ik zeker gegaan. Reistijd zelf is eigenlijk het probleem niet.
|
|
||||
|
||||
![]() Hey, dorpsgenoot kom toch effe langs.........
Hajee, hoe kan ik je herkennen of met welke auto ga je? We moeten eens babbelen over de spijl.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Official not the tow car ![]() Bewaar wat Jupiler voor mij, ben er zaterdag avond ![]()
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt goed Paul! Word gezellig! |
|
||||
|
||||
![]() Jaaaaaaaa, dat wil ik ook. Maar dat gaat gewoon niet lukken. Loop nu stage bij Volkswagen AG. Krijg erg goed betaald voor een stageloper. Maar 1 keer heen en weer naar Raalte kost me al 125 euro. Dat doe ik dan toch liever als naar Bitburg waar in principe geen familie/vrienden van mij is
![]() Volgend jaar hoop ik een baan te hebben, als dat zo is kom ik zeker ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik hoop dat je doelt op warmte in de vorm van een vlammetje ![]()
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |