![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is er geen mogelijkheid om de 'timer' die aan de new posts zit er af te gooien als je bijvoorbeeld in de gallery zit of in de privat messages?
Vind het altijd jammer als je even inlogd om een message te lezen en alle je nieuwe posts worden dan weer als 'marked read' getekend. Dus dat zeg maar de 'timer' start wanneer je echt het forum gedeelte in gaat.
|
||||
|
||||
![]() Perfect idee, ik heb dit ook heel vaak!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Precies, dat is ook de reden dat ik volksforum als startpagina heb weggehaald.
Het is een suggestie, weet niet of het technisch mogelijk is. Mods?
|
||||
|
||||
![]() Daarvoor is deze link in het leven geroepen: http://www.volksforum.com/forum/search.php?do=getdaily
Te vinden onder Quick Links
|
||||
|
||||
![]() Ja, dat klopt. Maar als je 3 dagen niet gekeken hebt en dan je internet opent en eerst even snel je email checked ga je "nat" dan mis je de eerste 2 dagen.
Last edited by RubenD : 21-11-2008 at 00:23. |
|
||||
|
||||
![]() helaas is dit een tekortkoming van vBulletin en kunnen we daar niks aan veranderen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
da's balen ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Het kan wel, maar dan moet je in de code van vBulletin gaan rotzooien. En voor zover ik weet is dat niet toegestaan omdat het 'licenced' is.
|
|
||||
|
||||
![]() Meestal lukt het wel om binnen 24uur weer eens te kijken maar vaak ook niet.
Als de techniek het niet toelaat houdt het op. Toch bedankt.
|
||||
|
||||
![]() als je naar de losse fora gaat zijn de nieuwe posts meestal op de eerste pagina te vinden. Zo doe ik het, iets meer werk als je alle fora door wil maar helaas is het ff niet anders..
|
|
||||
|
||||
![]() In de nieuwere software kan dit wel toch?
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is waar ook, even niet aan gedacht..
Nog heel even geduld dus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()