![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zolang je maar geen bochten tegen komt zeker ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() voor 8500,- mag ie ook wel vr6 op kenteken zijn...
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als het onderstel is aangepakt valt dat best mee, een tdi motor ed weegt niks minder dan een vr6.. dat bezeffen de meeste mensen alleen niet ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een Golf 1 G60 (Niet op kenteken)
Lieuwe heeft een Golf 1 16V (Niet op kenteken) Zo zullen er in NL nog wel honderden Golfjes 1 zijn met dikke motor en niet op kenteken. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar als iemand een type goedkeuring heeft, van een 16v in een mk1, dan hoef je die alleen maar te laten zien toch? zoiets heb ik begrepen?
__________________
Het is geen GTI... ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() nope..
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#8
|
||||
|
||||
![]() jammer
__________________
Het is geen GTI... ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Golf 1 met 16V is geen probleem om op kenteken te krijgen,aangezien een Scirocco 2 16V in principe een Golf 1 is...die heeft dus al de type goedkeuring.Als jou Golf 1 aan de zelfde eisen voldoet als een Scirocco 16V....is het rond.
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#10
|
||||
|
||||
![]() precies.. hij moet el aandezelfde eisen voldoen. anders kan elke @#$ met een 16v in een golf 1 gescheten zeggen.. kijk.. er is een type goedkeuring voor.
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#11
|
||||
|
||||
![]() oke, ik gebruik remmerij, assen en alles van een rocco, dus dan moet het goed gaan. en hoef ik niet naar lelystad toe?
__________________
Het is geen GTI... ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Zover mij bekend is niet nee...maar zou wel even bellen voor meer info.
Je zal wel naar een RDW keurings punt moeten.
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#13
|
|||
|
|||
![]() jammer dat het dan niet op kenteken staat, ziet er goed uit toch
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Er bestaat wel origineel een golf 1 16V
![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt...de Oettinger 16S...maar we hebben het nu over de motorcodes PL en KR uit de Scirocco.... ![]()
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#16
|
||||
|
||||
![]() Wel leuk die VR6, alleen jammer dat ie vanaf mei niet meer door de apk komt omdat deze niet op kenteken staat, regels zijn weer veranderd.........
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou zo simpel is het ook nog niet Chris, heb net contact gehad met de persoon die over de typegoedkeuringen gaat bij Pon in Leusden en die zei dat het niet zo makkelijk ging en hij ging het voer mij uitzoeken wat er precies nodig was kwa documenten en of het wel mogelijk was om het zo op kenteken te krijgen zonder naar Lelystad te hoeven... Afwachten dus even! |
#18
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ook. 2.1 16v in een golf 1. Ook niet op kenteken helaas. ![]()
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#19
|
||||
|
||||
![]() Heeft er eigenlijk iemand concrete voorbeelden waar bijvoorbeeld de verzekering niet uitgekeerd heeft wegens een technische keuring waar geconstateerd is dat de motor meer vermogen genereerd dan op het kentekenbewijs staat aangegeven?
|
#20
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop het eerlijk gezegd niet, dat iemand kan zeggen dat tie dat heeft meegemaakt...
Maar het is wel een goede vraag inderdaad. |