![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben op zoek naar een Golf 4 diesel, maar nu vroeg ik me af wat de kenmerken zijn van een highline? Ik heb het gevoel dat veel mensen hun auto aanbieden als highline terwijl dit niet klopt.
Kan iemand me hier iets meer over vertellen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Staat in het onderhouds boekje welke versie het betreft. grtn yal |
|
||||
|
||||
![]() Ja dat weet ik ook wel, maar ik heb geen zin om eerst naar een highline te kijken om er vervolgens achter te komen dat het geen highline is..
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Highline, Trendline.
Waar is de tijd geblevan dat je gewoon een C ( Comfort ) CL ( Comfort luxe ) GL ( Gran Luxe ) GLS ( Gran Luxe Sport ) GT ( Gran Turismo ) had? Jaren 80: C -> Grijze bumperts CL -> Bumperts deels in kleur GL -> Bumpers geheel in kleur GLS -> Bumpers geheel in kleur, dubbele uitlaat piep, wegens dikke motor GT -> Bumpers met rood biesje ![]() Jaren 70: C -> gelakte bumpers L -> Chromen bumpers LS -> Chroom + dikke motor ( ipv heel smalle, slechts smalle bandjes) GL -> Chroom bumpers met stootstrip GLS -> chroom, stootstrip, smalle bandjes GT -> zwart gelakte bumpers, rode accenten
|
|
||||
|
||||
![]() Dit dus:
Aussenausstattung •Leichtmetallrädem 6J x 15 mit Reifen 195/65 R 15 •Stossfänger in Wagenfarbe •Aussenleisten in Schwarz •Rück und Seitenleuchten abgedunkelt •Stoßschutzleisten seitlich und Türgriffe in Wagenfarbe Innenausstattung •Schalthebelstulpe und -knopf aus Leder •Sportlederlenkrad 3 Speichen (außer TDI Automatik 4 Speichen) •Sportsitze vorne •Beifahrersitz höhenverstellbar •Easy-Entry - Einstiegshilfe •Fußmatten vorne und hinten •Handbremshebelgriff in Leder •Kofferraumvollauskleidung mit Serviceklappe •Mittelarmlehne vorne •Ablagetaschen an den Vordersitzen •Becherhalter hinten Sicherheitsausstattung •ABS •ESP •Bremsassistent (seit November 2001) •Front- und Seitenairbags Funktionsausstattung •Elektronische Klimaanlage •Zentralverriegelung •Nebelscheinwerfer integriert •Aussenspiegel elektrisch einstell- und beheizbar mit Komfortsteuerung •elektrische Fensterheber mit Komfortsteuerung •Radiovorbereitung 8 Lautsprecher •Steckdose 12 V im Kofferraum •Doppeltonhorn
|
||||
|
||||
![]() Thanks, hier kan ik wel wat mee!
@sjampoo Zit je wel een beetje hoog he..? Geeft niet dat je een dagje ouder word ![]()
|
||||
|
||||
![]() Snelste kun je het inderdaad zien aan de stootstrips. Als die in kleur zijn zit je meestal al aardig in de richting!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en de deurklinken moeten bij een highline ook in kleur zijn. grtn yal |
|
||||
|
||||
![]() Oké, bedankt!
|
|||
|
|||
![]() EVentueel heb ik nog wel een highline in de verkoop wel een varriant.
Rode d en I |
|
||||
|
||||
![]() Nee is me te groot helaas..
Of hij moet goedkoop zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je moet wel ff opletten, Ik had namelijk een Trendline maar dat was een Basis op de sticker in het kentekenboekje. En een maatje van me heeft een Sportline maar die staat als Trendline op de sticker.....dus zeg het maar......
|
||||
|
||||
![]() ik vraag me het ook al een poosje af hoe je dat nou het beste kan zien.
bij die van mij staat net wat LRR zegt basis. mijn auto heeft alle opties tot aan cruise control behalve airco wel electr schuifdak, dacht dat die van mij ook een highline was maar nou ik over die stoot strippen lees weet ik het ook niet ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Die van mij staat op de sticker gewoon als highline.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik was ook van plan op de sticker te letten
![]() Je word zo genept waar je bij staat
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is het beste om te doen !!! Check wel even beide (boekje + kofferbak) stickers om te kijken of "ze er per ongeluk" geen verkeerd boekje bij hebben gedaan !!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar valt nog wel tegen wat er te koop is. Te ver weg of veels te duur
![]()
|
|||
|
|||
![]() Highline heeft ten alle tijden een lederen 3 spaaks stuur!1 van de makkelijkste dingen om op te letten,daarnaast natuurlijk,strips/spiegels in kleur,climatronic/airco,sportstoelen etc etc maar net hoe de eigenaar de auto destijds nieuw heeft besteld! maar dus altijd met lederen 3 spaaks stuur ;-)
|
|
||||
|
||||
![]() @Marcmk1: Golf Highline heeft sowieso alles meegespoten !!