![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Je hoort overal wel mensen zeggen van dat moet je weghalen en dit blabla. bouw er een cold air intake in. kat en middendemper weghalen. Wat helpt om iets meer pk uit je auto te krijgen of is dat niet mogelijk? laat het maar horen!
__________________
Melvin 1993 VW Corrado VR6 1991 VW Golf MK2 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Wat voor een motor heb je?
Hoeveel geld wil je eraan uitgeven?
__________________
MK 1 gti 83 (project) |
#3
|
||||
|
||||
![]() een 1300 Injectie 40kw
Uhm zo weinig mogelijk natuurlijk? kleine aanpassingen. Roep maar
__________________
Melvin 1993 VW Corrado VR6 1991 VW Golf MK2 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Nokkenas van een polo gt blok (3f), kristal verwisselen in je ecu zodat je een hogere toerenbegrenzer hebt, benzinedruk aanpassen, filterbox openwerken of open filter.
Zo krijg je toch al wat peekaas meer ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij heeft het weinig zin om hier veel geld aan uit te geven.
Makkelijkste en goedkoopste is om een KR o.i.d. in te bouwen of om gewoon een auto met meer PK's te kopen ![]() Goedkoopste optie is om de auto helemaal kaal te maken. Interieur eruit, matten, isolatie, reservewiel en gereedschap, enz. Kost niks en levert een hoop gewichtsbesparing op, dus meer PK/Kg.
__________________
Golf 1 1977 in the making
|
#6
|
|||
|
|||
![]() andere nokkenas kan je inderdaad al veel mee winnen hoor mensen wel eens zeggen tussen de 20 en 30 PK maar dat is van horen en zeggen dus pin me er niet op vast
![]()
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() ik wil ook niet zoveel geld eraan uitgeven. liefst had ik ook een andere motorblok erin gehad. maar deze auto zag er nog zo goed uit.
auto was wel helemaal dof. zag er niet uit. meteen laten poetsen en glimmt weer helemaal. andere velgen gekocht 16inch. en het interrieur is ook nog gaaf. nergens gaten gewoon nieuwstaat. daarom wil ik hem ook blijven rijden ![]()
__________________
Melvin 1993 VW Corrado VR6 1991 VW Golf MK2 |
#8
|
|||
|
|||
![]() je kan m ook ff een beurt geven en alles opnieuw laten afstellen, die van mij wordt elke 10.000 km opnieuw afgesteld en krijgt dan een beurt dat is dus 1 keer in de anderhalve a 2 maanden, en doet eigenlijk niet veel onder aan een 1600.
is trouwens ook een 1300 NZ
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() je hoort mensen ook wel eens zeggen:
![]() use the search
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#10
|
|||
|
|||
![]() jaaa of ze zeggen lees wat ze vragen, er wordt ook gevraagd of de andere dingen die hij noemt uberhaupt effect hebben, en dat vindt ik geen verkeerde vraag
![]()
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() staan zoveel topics hierover en op een forum word er over gediscuseerd.. dus ook in die topics..
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#12
|
|||
|
|||
![]() snap ik wel, maar kan me ook voorstellen dat als je hier nieuw zit dat je dan niet meteen doorhebt hoe alles werkt,
even on topic bij forum jump kan je naar motoren turbo's injectie enz.. daar staat ook wel het een en ander over meer pk's uit je 1300 denk dat je daar ook wel redelijk wat info kan vinden ![]()
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit vind ik zelf, na vele problemen wegens beunwerk van de vorige eigenaar van mijn auto, de mooiste oplossing. Zoals het motortje fabrieks-standaard tikt, tikt het het beste (lijkt mij). |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lees mijn topics anders effe na als je het, net als blijkbaar 95% van de nieuwe leden, te veel werk vindt om de search te gebruiken.
Ik heb me ook omgezien om meer power uit de 1.3 te halen, en heb uiteindelijk maar gekozen voor een ander blok. Paar honderd euro, en je bent klaar, met bijna drie maal zoveel vermogen (1.8 16v KR)
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |