![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan op slot, is verkocht!!!!
Te Koop, zeer apart, en zeldzaam aan het worden, een Golf 1.8 CL Country Syncro 72KW bouwjaar 1991 Grijs mettalic. bij 144.432km heeft hij een nieuwe koppeling, drukgroep, druklager etc. gekregen en tevens is toen een nieuwe distributieriem enz. geplaatst. En tevens heeft hij toen rondom nw. remschijven en blokken gekregen. Dit alles is te controleren. want heb alle rekeningen ter inzage, en kenteken staat op rekening, en bij dealer gebeurt, dus geen gesjoemel. Hij heeft nu 195.000km gedraaid, dus over ongeveer 50.000km moet hij weer een nieuwe distributieriem etc. Hij heeft wel pas een grote beurt gehad waarbij alle vloeistoffen en filters zijn gewisseld, en krijgt aankomende week een nw. apk. De Golf staat op goede allseason/winterbanden van Michelin. De uitlaat van de auto is ook in goede staat, en dat geld ook voor de schokbrekers. Dus al met al technisch een goede auto, die ook zeker geen olie o.i.d. lekt. -Afneembare trekhaak, Reservewiel achterop, Bullbars, Mistlampen, stuurbekrachtiging, enz -Deelbare achterbank (ongelijke delen) -Getint glas -Hoogte verstelbarekoplampen -Hoogte verstelbare bestuurdersstoel -Lichtmetalen wielen -Mistlampen voor -Open dak mechanisch -Radio/cd speler -Ruitenwisser achter -Stuur in hoogte verstelbaar -Stuurbekrachtiging -Trekhaak -van binnenuit verstelbare spiegels -velours bekleding (nette staat) -Vierwielaandrijving http://link.marktplaats.nl/341486704 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben zelf op zoek naar een kleinere auto voor mijn vriendin, een Lupo of Polo o.i.d. En wil eventueel ook wel toebetalen. Last edited by burteasten : 30-05-2010 at 09:52. Reason: update |
|
||||
|
||||
![]() In prijs verlaagd, nu vraagprijs 3250euro, zonder inruil hoge korting.
|
|
||||
|
||||
![]() Is het niet logischer om gewoon de vraagprijs neer te zetten er van uit gaande dat niets ingeruild wordt, oftewel waar die hoge korting al vanaf is?
Dan wordt de prijs aantrekkelijker en als ik een auto koop bij een particulier ga ik er sowieso niet van uit dat ik iets kan inruilen. Het is maar een tip ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook al zet ik er niet bij dat ik wil inruilen bieden ze constant inruil aan
![]() Maar bedankt voor de tip ![]() ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Hij staat ook al een poos te koop volgen mij, ziet er goed uit, leuke auto.
|
||||
|
||||
![]() Dankje, ja staat al een poosje te koop, beperkt publiek voor een Country. Wilde hem wel houden, maar me vriendin vindt het niks, dus op zoek naar een Polo of Lupo voor haar, of een mooie goeie en strakke Golf2 Gti
|
|
||||
|
||||
![]() Nu in prijs verlaagd, 2500euro. en dat is een vaste prijs dus niet meer onderhandelbaar!!!!! en geen inruil meer mogelijk.
Prijs op basis van zo mee. Heeft afgelopen week nog een grote beurt gehad, waarbij alle filters en vloeistoffen zijn gewisseld, en tevens een nieuwe apk waarbij de remschijven/blokken zijn vervangen |
|
||||
|
||||
![]() mooie auto
blijft toch zeldzaam een golf 2 country golf 4x4 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Niks voor Alberto?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bij deze auto is Alberto al geweest , toen deze nog in Groningen te koop stond ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En heb het beloofde werk er wel aan gehad Alberto. ![]() Dus ziet er nu beter uit dan toen jij hem zag. En wil er nu iemand anders blij mee maken, me vrouwtje vindt het niet echt wat. En heb een leuke Lupo gezien, dus dat moet haar karretje nu worden. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zal best man , maar er zit nu een GL intrieur in en er waren toen wat dingen wat me toen al niet aan stond het niet wat ik zoek ![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd, oude interieur er nog wel bij, maar deze was netter.
Dus dit is ff wat netter, en nw. motorkap, en restyle pitten, nw. veren achter, velgen netjes gemaakt, enz. enz. Maar voor dit geld mag er dan toch ook nog wat aanzitten of niet dan. Goede originele en strakke Country's met weinig km's kosten ook een stukje meer. Technisch is hij na 3maand sleutelen wel goed nu |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat was toen heel erg nodig idd ![]() intrieur zal netter zijn , maar is geen country intrieur . Quote:
voor 2500,- ik vind van niet maar oke .......is mijn mening gaan we maar niet weer een topic aan vervuilen ![]() Quote:
3 maand sleutelen ...dan zit dat goed maar denk dat het niks voor mij is dus is niet de country die ik zoek maar kom hem van zelf tegen ![]() upje van mijn kant |
|
||||
|
||||
![]() Country heb ik gereserveerd. En komt dan Polo Gt 1980 voor terug
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wow. ![]()
|
||||
|
||||
![]() De Country is verkocht, en de Polo 1f 1.3 GT staat nu te pronken op de inrit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goede ruil! |