![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het model maakt me niet echt uit. Voorkeur gaat uit naar Golf 2 omdat ik daar meer ervaring mee heb, maar een Caddy of 35i oid is ook wel eens leuk voor effe.
Enige eisen zijn dat ie betrouwbaar is, geen grote kostbare reparaties nodig zijn, en ik me kan vertonen bij m'n schoonouders. Verlaging dmv schroefset is geen probleem, zolang het maar geen rotte ratlook of two-tone gerolde kar is. Ik geef in dit geval niks om velgen (zelfs niet als er geen velgen bij zitten), audio, kleur, interieur, etc. Als alles dat nodig is, maar gewoon werkt. Heb de auto waarschijnlijk maar even nodig, en wil dus ook maar weinig betalen. Alles dat goedkoop is, aanbieden. MP heb ik al doorgespit, dus linken is niet nodig. ![]() Als het kan een beetje in de buurt, maar als de auto in orde is wil ik ook wel een stukje reizen.
|
||||
|
||||
![]() Kun je je dan niet vertonen met je eigen golf bij je schoonouders?
René (Tiefleger)
|
||||
|
||||
![]() Jawel, maar ik heb geen zin dat ding elke dag 20km heen en terug te duwen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is die Jetta van Ebut niks voor je dan , is niet erg duur (voor een jetta dan
![]() Ben er vorige week zelfs nog even mee bezig geweest , paar kleine dingen aan gedaan ,en die auto doet t goed,zelfs met dit koude weer ![]() witte jetta Of die van z'n broertje ,zit zelfs nog wel handel in (schroefsetje en 'dikke'wielen eronder kan ie weer voor veel meer op MP ![]() Is trouwens wel een hele nette jetta nog ! rode jetta Het zijn vraagprijzen .............
|
||||
|
||||
![]() Had de rode net bekeken, voor ik aan m'n eigen topic toekwam. Heel nette auto, maar kost iets meer dan ik wil uitgeven. De witte... zelfde verhaal eigenlijk.
Vind het alletwee leuke auto's, ze staan in m'n lijstje, maar met de huidige prijs niet echt hoog ben ik bang.
|
|||
|
|||
![]() Hey Chris,weet nog wel een golf2 1.3 [kleur wit
![]() Stuur maar even een pb |
|
||||
|
||||
![]() Done.
Bedankt Jan!
|
||||
|
||||
![]() ik quote patrick van het golfcabrio.com forum:
"leuke golf 2 3deurs uit 1990 kleur rood (en dus niet roze :-D ) met nieuwe apk tot 4 jan 2011 bij de keuring is distibutie vervangen en grote beurt uitgevoerd auto ziet er netjes uit en is voorzien van g60 bumpers ook interieur is erg netjes auto is van 3e maand 1990 dus over 2 maandjes te verzekeren als semi oldtimer voor iets van 60 euro per jaar vaste lage forum prijs van 600euri foto,s komen nog en anders kan ik ze altijd mailen bij intresse gewoon even bellen 0615277057" Deze staat omgeving utrecht. Groeten, Arjen
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Arjen, maar ik heb waarschijnlijk al wat gevonden.
Begin komende maand ga ik naar Hilversum om de Passat van Loco VR6 te bekijken. Moest daar niks raars mee aan de hand zijn, is die verkocht. Tot die tijd houdt ie de auto gelukkig voor me vast. ![]() Zou wel weer eens fijn zijn in een wat luxere ruimere auto te rijden. Luxer als in "met verwarming". ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() golf 3 tdi uit 96
met 10 maanden apk beetje roest op de voorschermen en hier en daar een butsje start , loopt en rijdt perfekt 320.000km 1000 euro |
|
||||
|
||||
![]() Niet-belastingvrije TDI gaat denk ik te duur worden. Heb wel al naar wat mk2-tjes gekeken, belastingvrij, en wat Caddy's, maar in aanschaf kom je dan al snel boven de 2k uit helaas.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
M'n eerste bod van 50 euro op de rotte hok werd meteen verwijderd. D'r stond toen nog geen vraagprijs bij. Daarna heb ik met veel pijn en moeite, en nog meer twijfel, 150 euro geboden. Ook dat vond ie te weinig. Ik kan werkelijk niks waardevols aan dat ding vinden, en denk dat ie over 'n maand of drie opeens een mailtje deze kant uit stuurt met het bericht dat ik die rommel voor 50 euro mag ophalen. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij is gewoon zo ranzig ,denk zelfs de perfecte tegenpool van mijn witte , dat ik bijna zelf een bod zou doen......
Al leek het me wel DE winterauto ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat zou nog eens een goede rat-look zijn. Dikke TDI er in, of een 6-pitter... of een 6-pitter TDI.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Misschien is dit iets voor je
Mijn Golf MKII uit 1990 gaat in de verkoop. Vr.pr. € 550,= http://www.speurders.nl/overzicht/a...s-57808993.html Zie link voor foto's en verdere info.
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had hem al op MP gezien geloof ik, maar dat two-tone is toch niet zo mijn ding. Was het nou overal de zelfde kleur (originele lak) geweest, dan misschien. Toch bedankt, en succes met de verkoop.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Das volgens mij ook het grote probleem =, dat ie niet verkocht word. Zal eens zien hoeveel werk het is om de matzwarte laag er weer vanaf te halen. Succes met je zoektocht ![]()
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
|||
|
|||
![]() Heb nog een mooie golf mk2. (1.6) ff dit nummer kopieren en dan op speurders in zoeken zetten. 58665706
|
|
||||
|
||||
![]() Was me witte mk2 toch niks voor je?
had je pm beantwoord alleen niks terug ![]()