![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niemand is gek, zie hier op het forum vaak hetzelfde gebeuren
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oke , maar 4750,- ...... wie is zo gek om dat geld voor z'n auto neer te tikken die een week eerder nog 3250,- koste (wat al 500 te veel was) vind dat deze prijzen toch wel beetje uit de klauwen gaan lopen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals je zelf al een beetje aangeeft. Wat een gek ervoor geeft.
|
||||
|
||||
![]() Das hetzelfde als die Mk2 VR6 Edition met airco op MP...
Eerst voor 4500 en een week later verkocht, gepoetst en wel, weer op MP voor 7450.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goeie handel !! ![]() .
|
||||
|
||||
![]() dat heet nou "handel", niks mis mee volgens mij...
en als ie het opbrengt, was de eerste verkoper gek.. en golfparts de lachende 3de.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is ook niks mis mee , handel is prima maar die prijs ... is altijd de discussie natuurlijk en wat de gek er voor geeft is ook waar , een auto van 1991....nou ja zal allemaal wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tja.. hoe ouder hoe duurder toch
![]()
|
||||
|
||||
![]() een doodgewone golf/jetta van 5 a 600 wordt een schroefset en een paar nette wielen onder gegooit en wordt ook meteen de hoofdprijs voor gevraagd
is toch ook hetzelfde zie het vaak gebeuren hier
|
|||
|
|||
![]() Het hoort er tegenwoordig allemaal bij. Schijnt normaal te zijn.
Ik kijk er al niet meer van op. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hmm, spijlbusprijzen en keverprijzen wel eens gezien? die gaan inmiddels vaak ver over de toenmalige nieuwprijs.. ![]() denk wel dat zo'n country wel altijd een bepaalde liefhebberswaarde zal houden.. |
|
||||
|
||||
![]() Damn ,toch de jetta weer veel te goedkoop geprijsd zie ik wel
![]() Maar inderdaad , dit is wel te veel van t goede ...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies.. oude auto's worden niet goedkoper, zeker niet aparte uitvoeringen als een country.. integendeel! Een Rallye moet bijvoorbeeld toch ook gewoon een rooitje of 10 opbrengen, dat is ook 'gewoon een oude golf 2'.
|
||||
|
||||
![]() En daarom wordt er dus ook meer en meer gepingeld op MP.
Het mooiste vind ik dat de handelaren zich er over opwinden en ergeren als er zo'n schooier als ik langskomt en een of ander schijtprijsje bieden voor iets wat zij een week eerder voor nog geen 75% van de huidige verkoopprijs gekocht hebben. Als een handelaar de door hem betaalde prijs met 25% verhoogd als redelijke vraagprijs ziet, zie ik de door hem betaalde prijs met 25% verminderd een minstens net zo redelijke prijs, en bied ik dat ook. Ergens in het midden treffen we ons dan, op 100% van de door hem betaalde prijs. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik weet het Hajee ![]() 4750,- is echt veel te veel voor deze country |
|
||||
|
||||
![]() Over een paar jaar sla je jezelf voor je kop dat je hem niet gekocht hebt voor 4750,-
Zo ging het met de spijlbussen ook .. in 1997 kon ik een T1 panel uit '57 (aantoonbaar eerste eigenaar, orgineel 14.000km) kopen voor -toen- 11.000 gulden .. nog altijd spijt dat ik hem toen niet gekocht, maar 11.000 gulden was toen ook een hoop geld !!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Valt wel mee denk ik ![]() Voor een country zijn toch veel minder liefhebbers te vinden ook gezien het aantal country's wat op MP/forum al heel lang te koop staat |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nu nog wel.. ![]() ![]() moet zeggen dat sommige rallye golfjes ook best lang te koop staan valt me op, ik dacht dat die wel geliefd waren. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
we wachten af ![]() |