![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Ik ben bezig een 16v kop op een 8v te monteren, maar wil graag directe injectie toepassen, dus spinnenkop etc. weglaten! De bedoeling is dan injectie van een ABF motor te pakken. Kan iemand mij vertellen hoe ik dan moet gaanwerken met Kabelboom? Waar draait een 16v ABF op? m.v.g Joost Last edited by Mu!s : 22-02-2010 at 11:26. |
|
||||
|
||||
![]() Welk bouwjaar is je golf? Als die van 91 of 92 is kun je de motorkabelboom zo in je zekeringkast prikken. Anders moet de boel verbouwd worden.
Neem anders even contact op met Ron21, van Valo Trading, die zou het wel voor je kunnen doen. |
|
|||
|
|||
![]() ja de bedoeling is om het zelf allemaal te doen, dit is namelijk mijn afstudeer project geworden op school haha... Alleen mijn vraag is, kan ik op de PL kop de injectoren van ABF motor monteren/combineren? of ik moet ik dan een complete ABF kop hebben?
en op welk motormanagent draait een ABF? Weet iemand dit? |
|
||||
|
||||
![]() Een ABF draait op digifant.
En neem aan dat je elektronische injectie bedoelt ipv directe injectie. Anders moet je op zoek naar een FSI kop. ![]()
|
|||
|
|||
![]() inderdaad elecktronische injectie. Zoals een ABF motor ook heeft. Maar doel is om de ABF inspuiting op het PL spruitstuk te bouwen.
|
|
||||
|
||||
![]() blijf dit ff volgen ben ook nieuwsgierig of dit lukt en benieuwd naar de resultaten, mijn broertje heeft een kop van een 2l 8v gti kop op zijn 1,8 gx motor was zeer goed merkbaar.
kun je ook geen injectierail pakken van een g60?
|
|||
|
|||
![]() zou die overeen komen met de gaten in het PL spruitstuk, dat is inderdaad wel een goede!
|
|
||||
|
||||
![]() Injectierail van de g60 past niet.
Word vaak een custom injectierail geplaatst met daarin de injectoren en dan wel in de gaten van het originele inlaatspruitstuk. Veel mensen die een 16v turbo bouwen hebben zo n rail. Last edited by ferryfast : 22-02-2010 at 15:29. |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan hier niet veel aan toevoegen maar op http://www.usrallyteam.com hebben ze wel mooi materiaal te koop.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb al een keer een duitser gezien en gesproken met zo'n rail en je hebt trouwens toch ook een 16v g60 die heeft toch ook een injectierail?
|
|||
|
|||
![]() maar de injectoren zouden dus passen in het spruitstuk, ik zou die van een g60 kunnen pakken, en een injectierail zal ook nog wel zelf te maken zijn. het moet alleen bestand zijn tegen de druk
|
|
|||
|
|||
![]() Oke na veel zoeken zelf het een en ander uitgevonden! nu heb ik een andere vraag, ik wil dus een complete kabelboom van een g60 motor gaan pakken i.v.m digifant 2, goedkopere onbegrensde 16v chips voor te krijgen. alleen nu rest mij een vraagje
golf g60 kabelboom = duur en schaars corrado g60 kabelboom = in overvloed te krijgen nu hoor ik alleen de geruchten gaan dat een corrado kabelboom slecht is, qau pasvorm voor in een golf. weet iemand toevallig waarom? |
|
|||
|
|||
![]() niemand?
![]() |