![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze bied ik een auto aan voor een kameraad van me.
Jammer genoeg heb ik geen ruimte meer om met deze auto verder te gaan dus hierbij zet ik de Jetta te koop. De auto is keihard en ziet er netjes uit.De rode lak ziet er goed uit en is niet verkleurd. De TSW 16inch velgen staan erg netjes samen met de FK schroefset. Op de foto mist er een sierstrip maar deze zit er wel gewoon bij. De bekleding in de auto is als nieuw en onbeschadigd. Auto heeft ook schijfremmen achter. Onder de kap ligt een KR 1.8 16v blok met standaard 140 pk.Het blok is verder voorzien van Shrick nokkenassen en een spagetti uitlaat spruitstuk en zal dus nog meer vermogen hebben en is dus erg snel op de 875 kilo dat de Jetta weegt. Alleen aan onderdelen is deze jetta al het dubbele waard en waarom de prijs dan ook zo laag is komt omdat ik er geen ruimte voor heb, en de auto niet loopt. (vonkt niet) Auto staat nu dan ook niet thuis gestald. Ben er zelf nog niet echt mee bezig geweest en vind het doodzonde dat deze auto niet rijdt. Blok is verder goed, alle tests zijn mogelijk. Prijs: 800 Voor foto's: http://link.marktplaats.nl/344463321 |
|
|||
|
|||
![]() is toch de oude van lunatiek ? toch Berend ?
|
|
|||
|
|||
![]() de tuinslang ligt er nog bij dus kweet ongeveer wel hoe dof hij is!
|
|||
|
|||
![]() De auto is absoluut niet dof, de auto is ff gewassen omdat die 3 maanden stil heeft gestaan.
|
|
|||
|
|||
![]() Is de oude van Vinnietunig.
http://www.volksforum.com/forum/sho...ht=vinnietuning http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56634 Last edited by Domi : 05-05-2010 at 05:46. |
|
||||
|
||||
![]() Is het nou een KR of PL??
|
|
||||
|
||||
![]() Wil niet flauw doen, maar volgens mij lag er een PL in met spaghetti toen Berend hem aan Vincent verkocht? Weet niet of er daarna een ander blok in gekomen is...
|
|
||||
|
||||
![]() Yep, er lag een PL in, en dat blok was wel goed.
|
||||
|
||||
![]() Idd een PL ,ik heb een aantal keren aan deze auto mogen werken toen ie nog van Berend was ,en deze auto is zeer zeker in mooie staat!!
Ook kwa strakheid en roest was deze auto nog erg netjes !! Nokkenassen van schrik zaten er toen niet in voor zover ik weet ,maar de auto was technisch in goede staat ,ik meende dat vinnie er toen ook nog wat dingen aan heeft gedaan (kwa verbetering) De prijs van 800 is zeker niet verkeerd !!!!!!!!! Succes met de verkoop !hopend dat deze jetta nog weer een goede eigenaar krijgt ! Ik heb net een eigen huis gekocht ,dus ik het jammer genoeg het geld er niet voor .. ![]()
|
|||
|
|||
![]() meen ik al de oude van berend . En vinnie ....
Sucses met de verkoop |
|
||||
|
||||
![]() Ja hij is inderdaad van mijn vriendin geweest. Fijne auto, 2,5 jaar zonder problemen in gereden. Altijd met weinig problemen door de apk: enkel wat kentekenverlichtig of wiellagertjes.
En als er geen andere motor in is gekomen dan is het inderdaad een PL voor alle duidelijkheid! Maar als deze op toeren komt is het echt een raket! Als ik jou was dan zou ik de ontsteking even nakijken... misschien contactblokje kapot? Het is vast snel opgelost en daarmee kan je gelijk 500 euro meer vragen, deze auto is het zeker wel waard! Heel veel suc6 met de verkoop! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waarschijnlijk de oliekeering in de ontsteking, die gaan vaak lekken. daardoor gaat dan vaak de hallgever stuk. denk dat je er met een nieuwe ontsteking wel bent...
|
||||
|
||||
![]() en die heb ik op voorraad.
|
|||
|
|||
![]() Auto is verkocht.
Last edited by Spikker : 08-05-2010 at 17:05. |