![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey mensen,
ik ben Michel, 24 jaar en kom uit Swalmen. Gisteravond heb ik me een nieuwe daily gekocht, te weten een golf 2 gti uit '86: ![]() ![]() ![]() De reden dat er een daily komt is dat mijn andere auto een tijd op stal gaat om compleet gerestyled te worden. Mijn andere auto is een seat cordoba 1.9 tdi ![]() Hier worden de bumpers weer vanaf gehaald en vervangen door gecleande originele bumpers. Tevens wordt er een vr6 motor in gebouwd. Gezien ik dan een dieselblok over heb en deze nog super rijdt (en ik 1000 km per week met een gti erg duur vind) wordt het dieselblok in de golf 2 gelegd. Eind volgende maand krijg ik voor 2 maanden de auto van mijn ouders, dan gaat de grote wisseltruc beginnen ![]() Ik hoop dat ik hier wat tips kan krijgen als ik vastloop. grtz Michel |
|
||||
|
||||
![]() Welkom ! ,en een hele goede keus om de bumpers van je seat af te halen !!!!!!!!!!!
|
|||
|
|||
![]() tja, op fotos voor ik begon zag het er anders uit dan het eindresultaat. Vormen kloppen helaas niet hoe ik ze wil hebben
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey Michel,
jij ook hier? die velgen op de golf 2 mag je aan mij doneren! We hebben het vorige week in Oostenrijk al over je plannen gehad, als je hulp nodig hebt mag je me altijd bellen! groeten Frank |
|
|||
|
|||
![]() Tja, nu heb ik een vw dus mag het he
![]() Haha, gaat hem niet worden, Leeroy wil ze ook graag hebben en gezien ze van hem afkomen.... :P Staat ook niet op een kevert denk ik |
|
||||
|
||||
![]() nette GTI zo te zien.. dunne bumpers erop en klaar.
|
||||
|
||||
![]() Hey Michel welkom hier
Veel succes met je plannen, hopen dat het allemaal een beetje voorspoedig verloopt ![]() Gr Marc |
|
||||
|
||||
![]() welkom hier
|
|||
|
|||
![]() Welkom,leuk golfje.
|
|
||||
|
||||
![]() welkom,golfje lijkt een leuke basis zo...
|
||||
|
||||
![]() Welkom.
Volgens mij heb ik deze wel eens op TI voorbij zien komen. Goede keuze om originele bumpers te plaatsen, zal die van opknappen. En veel succes met je ombouw.
|
|||
|
|||
![]() afgelopen weekend maar eens begonnen met ervoor te zorgen dat de kleur terugkomt en dus aan de slag gegaan met de polijstmachine.
Stappen: 1) Bewerken met commandand 4 2) Mothers pre-wax 3) Mothers polish 4) Mothers wax 5) Kenotek showroom shine 3 uur beziggeweest met alleen de motorkap, maar het resultaat mag er dan ook zijn ![]() resultaat na bewerken van de halve motorkap met commandand: ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hee michel,
welkom hier ![]() gaat wel goed komen zo te horen met de golf! Ben ook benieuwd hoe de cordo er uit komt te zien. Succes kerel. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes gedaan maar mag ook wel na 3 uur, wat voor machine is hierbij gebruikt ?
|
||||
|
||||
![]() Welkom! Leuke GTI als basis, alleen enigzins zonde dat je de originele GTI motor er niet in laat zitten. Verder ook een goede keuze om de Seat zijn originele bumpers terug te geven
![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb een simpele huis tuin en keuken machine gebruikt:
![]() Moet ook zeggen dat ik zo een gti erg lekker vind rijden, zelf nadat hij al 280 dkm op de teller heeft! Erg sterke motor! Maar aangezien ik een kleine 800 tot 1000 km per week rij wordt het erg duur met 1 op 6 á 7... Wilde eerst een simpele golf 1 zoeken voor de ombouw, maar aangezien het in een golf 2 allemaal veel beter past ( gezien het gevloek en getier van een vriend van me die bezig is met een golf 1 vr6 compressor) en ik deze voor een leuke prijs kon overnemen is het toch een golf 2 gti geworden. Blok gaat trouwens verkocht worden voor de geintresseerden. |
|
||||
|
||||
![]() Daarom duurd het ook zo lang. Beetje druk erop en die dingen staan stil. In 3 uur heb ik een dof rode auto helemaal rood gepolijst en in de 1ste wax staan...
|
|
||||
|
||||
![]() Aha nu weet ik wie je bent, welkom hier op het forum, en erg wijs om die bumpers van die Cordoba af te trekken, daar kunnen we nog wel een vreugde vuurtje van maken.
Zie maar waar Worthersee goed voor kan zijn he. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Idd genoeg ideeen opgedaan daar! Liep al langer met het plan rond maar dat was toch de laatste druppel die ik nodig had
![]() @bjuriaan: in die drie uur is hij eerst met commandand bewerkt, toen met mothers prewax, mothers polish, mothers wax en kenotek showroom shine ![]() Was puur om te testen wat k ervan kan maken. Volgende keer pak ik een echte polijstmachine. Kun je idd veel meer druk opzetten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom hier op het forum
3 uur alleen met de moter kap dus wat over bijft is nog de hele auto nog 16 uur nog +- wat een karwei man en nog veel plezier nog Met je MK2 Groetjes Fai VR6 Sharan |