![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Wie weet of de country het zelfde onderstel heeft als de gewone golf syncro?
Ik bedoel, kan je een country helemaal plat leggen net als een gewone golf of is het toch net allemaal even anders? Ik ben namelijk op zoek naar een golf synchro maar die zie je bijna niet meer, dus dacht ik een country te kopen en die helemaal te verlagen . En zijn er nog meer dingen anders aan een country dan aan een gewone mk2? ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Een Country staat op een zgn ladder chassis, gemaakt door Steyr-Puch in Oostenrijk.
Een syncro heeft een aangepaste bodemplaat voor de 4-wiel aandrijving.
__________________
Alain Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
![]() kan zo'n ladders chassis er tussenuit is volgens mij zijn vraag.
ben zelf ook wel benieuwd eigenlijk, maar zou het niet doen. country's zijn ook schaars dus vind het zonde.
__________________
Scratch the surface! ![]() -Golf 2 '841.9TDI |
#4
|
||||
|
||||
![]() jaa ik moet het tog eens zijn met joostvw
![]() Ik zou ze beide gewoon helemaal origineel houwe
__________________
EX: '94 Escort '92 Golf Mk3 GL '90 Jetta Mk2 Pacific '87 Golf Mk2 GTI KR '00 Bora Mk4 Highline '00 Bora Mk4 Highline '87 Jetta Mk2 Coupe '95 Golf Mk3 GTI ABF Current: '85 Jetta Mk2 GT 8V EV '01 Passat 3BG V5 Highline |
#5
|
||||
|
||||
![]() op mobile.de staan nog wel golf 2 syncro's te koop hoor, moet je hem alleen invoeren
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Hier in nederland staat er ook 1 maar iemand die 5000 euro voor een gewone syncro vraagt is volgens mij niet helemaal in orde .
Zo heel erg bijzonder is het ook weer niet. Voordeel van een country is dat het een 5 deurs is , maar ik wil geen country maar gewoon een lage auto. Maar als hij dus idd, net als elke ander 4wd een appart chassis heeft dan houd het op. Ik hoopte dat het een gewone syncro basis was . Dus ander onderstel eronder en klaar. Maar goed, dan maar verder op zoek naar een syncro. @ Ries: heb jij misschien een link, want ik kan ze niet vinden. En zijn ze dan voor normale prijzen? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is een country gewoon een 'verhoogde ' syncro hoor , de basis van de auto is namelijk een golf synchro en de auto's worden later pas omgebouwd naar een hogere versie .
Als je in principe het tussenframe eronderweg haalt ,normale schokdempers en veren zou plaatsen , en dan een een aantal andere zaken aanpast(zoals koppelingskabel, gaskabel,luchtfilterslang enz ) dan kun je m zo lager zetten hoor , is geen probleem . De country's hebben namelijk ook al de hogere tunnel en achterbodem ,nmet bevestiging voor de achteras e.d.
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#8
|
||||
|
||||
![]() @Ron MK1: Zijn op Mobile best veel type 2 Syncro's te vinden zelfs:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/c...String=&lang=de Zijn gesorteerd op leeftijd. Last edited by sab993s : 08-09-2010 at 21:30. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar staan zelf jetta syncro's op ![]()
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
|
#10
|
|||
|
|||
![]() klopt country is gewoon een golf syncro
het chassis kan er gewoon tussen weg ![]() deze dus als je z'n ding gaat verlagen , doe dan even een berichtje die delen die weg haald heb ik wel weer belang bij Last edited by Alberto : 09-09-2010 at 21:11. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
__________________
CARAVELLE T5 2,0 TDI Große Produktaufwertung |
#12
|
|||
|
|||
![]() rallye's zijn er genoeg te koop. Denk niet dat ie daar naar zoekt. Hij zoekt gewoon een syncro zonder verdere poespas. Zal ongetwijfeld voor een dik project zijn
![]()
__________________
Quote:
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kijk, daar heb ik inprincipe wel wat aan Genoeg te koop , voor redelijke prijzen. Een country is ook evengoed nog best duur ( persoonlijke mening). Heb wel nog gereageerd op 1 die in belgie staat, niet de mooiste maar als basis goed genoeg. Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel vermogen de standaard syncro aandrijving kan hebben. Iemand een idee misschien, of ervaring? ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Het vermogen wat de aandrijving aan kan is volgens mij afhankelijk van het bouwjaar. Die van mij is van '86. De aandrijfassen aan de voorkant van de syncro MK2 zijn volgens mij gelijk. Omdat de basis versie 66 kw is. Daardoor zijn die van 100 mm homokineten. Correct me if I'm wrong?
![]() Die van de achterkant zijn altijd hetzelfde. De draagarmen voor zijn tot en met 7-'87 met 17 mm klembout. En vanaf 8/'87 met 19 mm klembout. Net als bij de gewone Golf. De Visco-koppeling is naar mijn weten vanaf 1989 sterker. Die moest aangepast worden voor de G60 motoren. Dus hebben ze alle syncro's/country ermee gemaakt. De 020 syncro bakken kan volgens www.vwsyncro.co.uk zo'n 150 pk aan. Die van de g60/rallye kunnen veel meer aan. |
#15
|
|||
|
|||
![]() Quote:
koel ribben tellen country heeft 6 koel ribben op de visco 7 of meer (weet niet meer presies) de rallye |
#16
|
|||
|
|||
![]() Voor wie nog onderdelen van de aandrijving zoekt van een syncro of country.
Heb nog wel wat in de aanbieding. ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]() Quote:
schokdempers van country zijn bij mij zeer welkom lek of stuk geen probleem |
#18
|
|||
|
|||
![]() In belgie staat anders nog wel een country te koop
http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=101557 ![]() ![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
denk dat 5500 ,- euro iets te hoog is voor Ron als ik zijn reactie hier boven lees ![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]() Ik zoek wel rustig naar een country of syncro tot 1000 euro.
het is ook niet de bedoeling om een knappe te kopen , en voor dat geld zijn ze er wel. Gaat toch uit elkaar in eerste instantie. Liefst een country omdat het eigenlijk altijd een 5 deurs is , en dat is wel makkelijk om te combineren als hobby en daily. |