![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek:
ABS/rembekrachtiger unit. ABS sensor (van het wiel) Rechts Voor. Aandrijfas Rechts Voor. Dit alles voor een Passat GT VR6 (Variant) uit 1992.
|
||||
|
||||
![]() die heb ik allemaal voor juh
![]() heb nog een complete passat vr6 staan
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij die van jeewee zijn de remmen al weg
![]()
|
||||
|
||||
![]() Toch niet, gehele zooitje is er nog...
Koper ziet er wegens omstandigheden vanaf. Heb weer internet dus pm maar of bel 06-30068222 bij interesse
|
||||
|
||||
![]() Ik ben geintresseerd in de volgende onderdelen
ABS/rembekrachtiger unit Toerenteller Spiegels Getint glas (Alleen de achterste 2 zijn getint als ik het goed zie, toch) Waar staat de auto. En is hij al gedemonteerd of staat hij er nog precies zo bij als op de foto's¿
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ding staat nog zoals op de foto's maar dat duurt niet lang meer ![]() ABS/ rembekrachtiger unit je bedoelt alleen de pomp zelf of de hele rits met spindels etc. etc. ....heb je zelf abs en is dat kapot of heb je het niet? Toerenteller zit in het dashbord met de MFA, weet niet of het een essentieel onderdeel is voor de motor etc. maar anders is het hele dash wel te koop... geen losse onderdelen daarvan. Spiegels incluis kabels etc. Getint glas is het rondom alleen de achterste zijn nog met folie beplakt, de rest is dus lichter...groen als ik me niet vergis Nogmaals, bij intersse gewoon ff bellen of pmailen. Michel
|
||||
|
||||
![]() Ik had je vanmorge gebeld. Maar dat was om 8.15uur dus misschien was dat te vroeg.
Mijn interesse is inmiddels beperkt tot: ABS sensor rechter voorwiel Toerenteller (compleet tellerunit eventueel) Spiegels Misschien ook nog in de achterlichten. Maar dat hangt er vanaf of we samen een mooi prijsje voor dit alles kunnen maken.
|
||||
|
||||
![]() niet te vroeg alleen was ik telefoonloos.... lag elders. ahum..
tsja, mooi prijsje... enkel ABS sensor wil ik liever niet aan beginnen, dan kan ik de ABS compleet houden, sorry Toerenteller, Achterlichten en Spiegels... 100+75 en iets voor die klokken..
|
||||
|
||||
![]() Laat maar horen als je aan het demonteren slaat. Alleen die ABS sensor zit eigenlijk haast bij. De rest komt wel als je het los hebt.
Niemand anders een ABS sensor van het Rechter voorwiel ligge¿
|
||||
|
||||
![]() ja ik heb die abs sensor wel voor je zeg maar wat je er voor geeft en wanneer je hem hebben wil...