![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag nieuwe daily voor 't vrouwtje gehaald, natuurlijk ook een beetje voor mezelf
![]() Het is een '83-er Golf2 in geheel originele staat. Zo eerst maar effe ermee rond toeren en misschien in de toekomst een paar kleine veranderingen. ![]() ![]() Voor eerst deze pics, komen nog wel een paar betere. |
|
|||
|
|||
![]() Nice, ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Die ziet er inderdaad netjes uit. Mag jij wel wat aan je vrouwtjes auto doen??
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Erg nette kar
![]()
|
||||
|
||||
![]() kan je eindelijk dat hok met die 4 ringen in de bingo doen
![]()
|
|||
|
|||
![]() krijg jou vrouw een oude Golf ? ek wot net .....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha ja hoor ik mag zowel wat aan mijn vrouwtje als aan haar auto doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is al verkocht verrekte koekwaus ![]() Je mag er wel een keertje in rijden hoor als je weer eens in de buurt bent. (pannekoeken en bier staat hier altijd gereed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Recessie he. Altijd beter dan helemaal geen aandacht toch. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey kerel las net dit stukje in je eerste post_----> Zo eerst maar effe ermee rond toeren en misschien in de toekomst een paar kleine veranderingen--- maar volgens mij gaat er weer heel wat anders van komen je komt ommes uit HALLUM...............
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ssssst hehehehe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() He misschien een idee om er een TDI in te bouwen
hahhahah |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
3.0TDI Quattro dan he. |
|
|||
|
|||
![]() mooie auto, lekker origineel en wit!
![]() maar ja... dat origineel zal wel niet lang zo blijven! ![]()
|
||||
|
||||
![]() strakke bak jonge en lekker kleurke
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
amateur (v10 tdi) ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi ding man. Zelf ook een 83er gehad. Eerste bouwjaar en vrij zeldzaam inmiddels.
|
||||
|
||||
![]() Uit damwoude weg zeker ? was wel een nette auto ! Ik wou de vrouw ook wel in zo'n autootje hebben ,maar die wilde perse weer een variant voor haarzelf
![]() Maar wel een mooie aanwinst iig !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pannekoeken en bier zijn altijd goed ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja klopt. En bedankt. |