![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...=1#photoGallery
Niet dat het wat afdoet aan de staat van de auto, maar ze hebben 'm wel wat afgetakeld haha... Hoe ik hem zelf 1,5 jaar geleden ongeveer verkocht: ![]() ![]() ![]() Was toen zeer zeker wel 'n hele nette auto, en de km-stand is bij deze grootendeels na te gaan mbv de boekjes.
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 05-02-2011 at 14:16. |
|
||||
|
||||
![]() Hij is wel wat achteruit gegaan ja. Mijn maat en ik hebben hem toen bij jou opgehaald, daarna ook wat probleempjes gehad met de auto. Auto is vorig jaar ergens verkocht aan "west cars' die hem nu ook aanbied. Maar met de originele delen is die zo weer in de oude staat te brengen.
Er is ook nog wat spuitwerk aan de auto gedaan waardoor een paar plekjes keurig zijn aangepakt. Als je jou foto;s ziet was die toch wel het mooist. |
|
|||
|
|||
![]() ik vind het zonde
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop niet dat ik daar angel eyes in zie zitten
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog ff voor de duidelijkheid, die lichten en grill + velgen enz heeft die man die hem nu te koop aanbied gemonteerd. Idd geen gezicht. Maar met een paar lampjes en een grill is die weer de 'oude'...
|
|
||||
|
||||
![]() Had je hem maar nooit moeten verkopen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Jammer man, al die troep die hij er heeft opgezet.
|
|
||||
|
||||
![]() Achja, je kunt er wel weer wat moois van maken, maar wel jammer dat ze 'm eerst zo vernaggeld hebben...
|
||||
|
||||
![]() Niet best
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, ongelooflijk wat een beetje verlichting kan doen.
|
||||
|
||||
![]() met een beetje mzzel ligt het originele spul nog in de kofferbak,ik zou hem wel willen hebben......
zoals ie toen bij marco stond was ie wel uberdik.
|
||||
|
||||
![]() wagen was super vet, ik heb marco nog geholpen toen met monteren van verschillende delen, om de wagen klaar te krijgen voor de meeting in Friesland haha..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Haha, bedankt heren! En ronnie ook nog bedankt voor het helpen toen haha, jammer dat je stank voor dank krijgt na zo'n tijd haha
![]()
|
||||
|
||||
![]() Een uurtje werk en hij is weer als vroegah
|