![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf 3 Variant 110pk tdi in onderdelen
De Complete motor, bak en aanbouw delen, subframe en remmerij hou ik zelf. Reageer maar als je wat nodig bent via pb of 0611004538 Over de prijs komen we altijd uit. Verzenden kan wel, kosten uiteraard voor de koper. Ik kan eventueel foto's sturen van de onderdelen. Voorbumper zwart VERKOCHT Achterbumper grijs 25 euro Gordels met spanners per st. 15 euro Interieur variant zonder achterbank 50 euro Stuur met airbag VERKOCHT Wielkastlijsten in kleur VERKOCHT Wielkastkuipen 15 euro Deuren per st. 20 euro Motorkap VERKOCHT grill VERKOCHT voorfront 20 euro Trekhaak met electra VERKOCHT Wielkastlijsten VERKOCHT Koplampen per set 35 euro Achterlichten per VERKOCHT ABC stijlen 25 euro Dashboard 20 euro Deur rubbers per st. 5 euro middenconsole 25 euro Voorscherm links VERKOCHT Hand verstelbare spiegels VERKOCHT achterklep variant VERKOCHT intercooler 110pk VERKOCHT Handgrepen van de achterdeuren zonder sloten 25 euro Voor overige onderdelen kun je altijd pb'en Last edited by vwgtd : 26-02-2012 at 12:01. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb eventueel belang bij het CV mechanisme in de kofferklep.
Als je me wilt PBen graag! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, zit er niet op. |
|
||||
|
||||
![]() Zit er geen cv op dit type ? na ,96 hadden ze dat allemaal toch ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee zit er niet op, komt dat misschien omdat het een bedrijfsauto (grijs kenteken) is? |
|
|||
|
|||
![]() Ben opzoek Naar de deur bekleding met el raam bediening en evt de el ramen set compleet.
Heb je die ook ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee, het zijn slinger ramen |
|
||||
|
||||
![]() is deze trekhaak afneembaar?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() up