![]() |
|
||||
|
||||
![]() leute,
morgen ff nieuwe speakers in de portieren zetten van de golf 3, nou lijkt het net of je de deurbak (waar de speakers achter zitten) appart eraf kan halen. maar berichten via google, spreken dit tegen. Bij mijn vorige golf 2 zaten er duidelijke schroefjes zodat ik kan zien waar deze losgehaald moeten worden, maar bij de 3 zie ik deze niet. Waar zitten de schroefpunten precies bij dit paneel, en kan de deurbak appart verwijderd worden? roostertje voor de speakers is 17cm, neem aan dat de speakers net zo groot zijn? Aangezien ik nog 17cm speakers van JBL heb liggen. bedankt, Geert
|
|||
|
|||
![]() effe de luidspreker kapjes eraf wippen met een klein schroevendraaiertje. Dan zie je de schroeven voor de luidspreker meten zitten.
|
|
||||
|
||||
![]() ow, dus je hoeft helemaal niet het hele portierpaneel eraf te halen? toch lijkt niet dat dat ''gaas'' zo los komt
|
||||
|
||||
![]() bij golf3 kan het ´´gaas´´ los
golf3 speakermaat is 16,5 cm. |
|
||||
|
||||
![]() oke, ideaal. kom ik dan ook bij de popnagels of schroeven hiervan?
edit: heb t meteen maar ff geprobeerd. zitten er al in idd, moest alleen ff die soort stekkertjes maken omdat de aansluiting anders is. op internet stond ect dat je je complete deurpaneel moest demonteren enz. mijn dank is groot
Last edited by golfje_295.000 : 04-12-2011 at 20:09. Reason: actie |
|
||||
|
||||
![]() golf4, 5 en 6 en later moet je hele deurpaneel verwijderen...
golf 1, 2 en 3 hoef je alleen speakerkap eraf te klikken/ schroeven |
|
||||
|
||||
![]() Iemand trouwens enig idee hoeveel watt die originele speakers leveren?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De speakers 'leveren' geen wattage ![]() Vaak zijn de originele speakers niet erg zwaar , meestal tussen de 8 en 25 watt .
|
||||
|
||||
![]() Bedoel ik eigenlijk óók, nogmaals bedankt.
|
||||
|
||||
![]() Maar het beste resultaat is natuurlijk het hele paneel er wel af te halen en dempen met dempingsmateriaal. Dit levert veel meer op dan iets betere speakers te monteren.