![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Analfabetisch noemt hij ons ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zit toch ook een fries in het volksforumteam? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, de trots laat je andere woorden lezen als dat er in het ABN geschreven worden
![]() Mijn spelling en grammatica zijn niet altijd even fijn maar als we dan toch bezig zijn: FEMME lees je eigen reply eens ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Achja als de hollandertjes ,het beu zijn in nederland/buitenland [je waant je in sommige plaatsen net int buitenland].
Verkopen ze hun woning en komen ze hierheen , om de rust op te zoeken . En dan liggen zeuren als er wat lawaai is Was Grutte Pier nog maar levend ,dan kwam daar ook een stop op. Jammer genoeg is het hem vroeger niet gelukt ,anders was een friese adv op mp geen probleem geweest |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet ik ben ook maar een normale jongen met een autobedrijfje ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2 man sterk nog wel! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het frais is ook hailemoal gain toal. De eerste dei zo pruit was ain grunneger mit ain hoazelibbe.
(Het fries is ook helemaal geen taal, de eerste die zo sprak was een groninger met een hazelip) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vergeleken bij die hollanders 3 man sterk....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bring it on little bitch ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() moet ik je krullen stijken, oh sexy back..
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() wat in gekken jirre ![]()
|
||||
|
||||
![]() weet je wat vaak het meest pijnlijke is.
Friezen zijn trots op haar/zijn afkomst, haar/zijn taal en de Friese geschiedenis. hiervoor springen wij vaak in de bres tegen bv andere provincies die weinig hebben om trots op te zijn qua cultureel geschiedenis. beetje misgunning is het vaak door een bepaald gemis. neemt niet weg dat we erg koppig zijn, maar daar ben ik trots op.
|
||||
|
||||
![]() Brabanders kunnen er ook wel wat van hoor, pffff
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Persoonlijk heb ik helemaal niets tegen Friesen.
Ze maken zelfs een heerlijk bittertje! En dat ze trots zijn op een prachtige provincie, ook dat kan ik helemaal volgen. Ook ik ben trots op Arnhem en Gelderland, en geloof me ook daar zit geschiendenis genoeg. Ik snap alleen niet waarom die trots steeds weer door middel van (voor ons) onleesbare verhalen naar buiten toe moet worden gebracht. Bij mij roept het alleen maar "irritatie" op en geen bewondering voor Friesland. Als je dan duidelijk wil maken dat je een trotse fries bent doe dit dan d.m.v je avatar of d.m.v. een onderschrift.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan ben je zeker nog nooit in limburg geweest....!? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hollandertjes? ![]() In welk land woon jij dan?????? Volgens mij heet het toch nog echt NEDERLAND hoor..... |
|
||||
|
||||
![]() ja Hollanders...