![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ombouwset voor wolfsburg edition one
Sliglachroom ramen (3 stuks ) Recaro's (2 stuks ) Deurpaneel+ achter paneel Achterbank Hoedeplank +dragers Logo's Vloerkleed voor + achter Alles compleet (behalve de BBS RM ) € 550 euro ![]() aleen dit weekend ,geen inruil mogelijk Last edited by Alberto : 14-03-2009 at 07:12. |
|
|||
|
|||
![]() even in het zicht .....
|
|
|||
|
|||
![]() Hey, verkoop je de recaro's ook los? zo ja, in welke staat zijn ze? heb je er foto's van?
groeten thomas |
|
||||
|
||||
![]() Alberto heb je er ook wat foto's van de stoelen en de comlplete set heb wel interesse !
|
|||
|
|||
![]() ![]() hier bij de stoelen de set gaat compleet weg , en helaas niet los (ps 1 stoel van de foto is al verkocht ) |
|
||||
|
||||
![]() Alberto, neem aan dat je het eigenlijk wel weet:
Edition One Edition Blue Wolfsburg Edition is iets voor de Amerikaanse markt en niks bijzonders ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zit er gravering in de ramen?
Er zijn de stoelen onbeschadigd? Zo ja dan heb ik interesse, graag antwoord via pm.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
staat toch "wolfsburg edition one set" ? voor de meesten is dat het bekenste ..... ![]() Quote:
zonder kenteken zonder schade en netjes moet wel ff stofzuiger over heen ![]() Last edited by Alberto : 28-02-2009 at 08:50. |
|
|||
|
|||
![]() niemand ?
|
|
|||
|
|||
![]() Zeker wel je hebt PB
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
inruil is wel mogelijk , maar mail wel ff een foto . zo dat ik ook kan zien wat ik moet inruilen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je hebt weer een Pbtje
|
|
||||
|
||||
![]() heb je nog 1 zo'n losse recaro stoel (drivers side?)?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nope sorry ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nog steeds in de aanbieding , dit weekend voor spot prijs af te halen
|
|
|||
|
|||
![]() Kan je me die spotprijs mailen
![]() Zijn de deurpanelen in goede onbeschadigde staat?? Als de spotprijs echt een spotprijs wordt kom ik het morgen ochtend halen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
vind het niet duur voor een compleete set tuurlijk is alles in goede onbeschadigde staat ![]() zo niet stond het er wel bij , we zitten hier niet op MP Nico ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoor net van moeder de vrouw dat morgen niet gaat lukken kan je het vast houden tot volgend weekeind
![]() Als het moet wil ik je wel een aanbetaling doen dat je zekerheid hebt dat ik kom ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mail het me maar Nico ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nog ff een vraagje Albertus
![]() ![]() Die deur panelen zijn zeker voor deuren met electrische ramen ![]() ![]() Zo ja heb je daar een oplossing voor ![]() Kan je mij aub even een mailtje sturen zodat ik je mail adres heb ? Ik heb je mail adres helaas niet meer ![]() |